Ga naar inhoud


Sommige kanalen zijn weg!


vigen98

Aanbevolen berichten

ik heb een probleem, ik snap echt werkelijk bijna niets van dreamboxen enzo maar ik had altijd enorm veel kanalen ( veel die ik eigenlijk niet nodig heb maar dat is oke :P

 

nu zijn veel sport kanalen zoals sport1 HD enzovoort weg en sommige Fox sports kanalen zijn ook weg en werken niet. sommige film kanalen werken ook niet meer! kan iemand mij helpen hoe ik dit terug krijg?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Misschien is je abonnement verlopen op deze zenders?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Ben je in het bezit van een eigen (lokale) smartcard? Zo ja, even de geldigheid van je abonnement even controleren (zie Ceesv)

2. Bij heel veel kanalen denk ik ook een beetje aan een cardshare server. Mocht dat het geval zijn dan hoef je hier niet op enige sympathie te rekenenen.

Met name veel (buitenlandse) providers hebben (of zijn bezig) om de kaarten te pairen met hun officiele ontvangers. Hierdoor is kijken (met name via cardsharing) dus alleen nog mogelijk met een eigen kaart in de officiële ontvanger. Dit kan dus heel goed verklaren waarom bij jou heel veel (film & sport kanalen) nu op zwart staat..... In dat geval dus geheel terecht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...