Ga naar inhoud


Welke TV is de betere keuze?


Aanbevolen berichten

Mijn ouders zijn toe aan een nieuwe tv. De vertrouwde Sony trinitron 100Hz die al 16 jaar draait zonder problemen begint nu kuren te vertonen. De nieuwe tv mag ongeveer 40 inch groot zijn ivm het de tv meubel. Zelf dacht ik aan de volgende types:

 

Samsung UE40JU7000
Panasonic Viera TX-40CS630E

 

Een redelijk must is een goede beeld kwaliteit met of zonder ISF calibratie. Geluid is niet erg belangrijke punt omdat ze geen films kijken. Of weet iemand een betere type./model?

 

@Ceesv Welke van de twee geeft u de voorkeur aan?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


ik zou gaan voor de ue40ju7000,hele goeie ervaringen mee.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou ook voor de Samsung UE40JU7000 gaan 

SAMSUNG TV UE40JU7000LXXN

Scherm(inch) 40 Resolutie Ultra HD Hertz 1300

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand toevallig ervaring met een CAM module in Samsung UE40JU7000? Zapt het lekker vlot? Of zit er toch een kleine vertraging?

hier in mijn oudere samsung loopt het toch goed 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand toevallig ervaring met een CAM module in Samsung UE40JU7000? Zapt het lekker vlot? Of zit er toch een kleine vertraging?

Ci of CI+ modules werken in alle tv's van Samsung.

Als je snel wilt zappen zou ik toch voor de combi losse receiver gaan.

Trek er maar rustig +/- 1.9 seconden vooruit voor dat je beeld hebt als je schakelt tussen 2 gecodeerde kanalen.

 

Zal je direct uit de brand helpen als je naar andere merken gaat kijken exact hetzelfde :)

 

Mazlzlz

Avalon

aangepast door Avalon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm,

Ventura, wat voor CAM hebben ze nodig, met andere woorden welke TV pakket hebben ze.

Niet alle CI -Cams of CI+ -cams zijn zo rottig als Avalon beschrijft.

 

Bovendien als je de verkeerde losse receiver koopt ben je net even langzaam zoals de Humax IHDR 5050c bijvoorbeeld en de 5200 is niet echt beter qua zaptijden (en die hebben zelfs een interne CAM)

 

FBC tuners zijn overigens weer een iets nieuwer fenomeen en dat is flitsend snel zappen.

DAT is nu in de VU+ SOLO 4K aanwezig.

 

Maar ouders zijn meestal oud en willen geen tweede kast naast hun TV, heel begrijpelijk.

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Om dit topic nog even omhoog te halen, zijn er meer mensen die problemen ondervinden met een Sony 55x85c, of hebben Android en ik nu gewoon een zeer slecht huwelijk?

Op dit moment, en met diverse techneuten van sony gesproken te hebben, eigenlijk niet erg tevreden met het merk...ondanks het mooie plaatje wat het geeft.

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...