Ga naar inhoud


2wat kan ik nu nog met een 7000?


1pm

Aanbevolen berichten

Ik weet nog ff de ned zenders sd dan maar de duitse wel enz of is het nu echt over dan , heb die nog hier staan niet meer aangslote maar ga die wel bij iemand zette nl zodat ie nog wat kan kjike voordat ie defenitief beslist over satelliet dan .

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kan er ook nog vrije radio zenders me horen 

het beste is onmiddelijk een hd ontvanger zetten om geen geklxxxxxxxxxxx te hebben 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ach, in elk geval is ie rap klaar met zappen :) :)

Zou hem niet meer neerzetten.. Denk dat het bij de nieuwe gebruiker juist meer frustraties geeft dan plezier....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook eentje gekregen, en op andere plaats lees je, dat ik hem als een soort NAS gebruik. Er hangt via het netwerk een vu solo se V2 aan en een kodi, met een hdd in. Alle opnames en andere multimedia wordt op die hdd geplaatst, en werkt goed.

Een mogelijk nadeel, misschien niet zo milieu vriendelijk. En misschien iets kostelijker, door stroomverbruik.

Je kan hem ook gebruiken om mp3's af te spelen op een versterker.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Met een 350Mhz CPU en het flinke stroomverbruik lijkt me dat ook niet echt een handig idee... Maar ja... Tele 2 he.."Niet omdat het moet, maar ondat het kan... BOEM BOEM BOEM"

Link naar reactie
Delen op andere sites

zet hem op de schoorsteen mantel geeft leuk licht ;)

 

ja leuk die uitspraak niet omdat het moet maar kan  en die marmot maar lachen :)  :P

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...