Ga naar inhoud


Radio zenders nog te ontvangen op 23,5 met DM 7000?


Appi

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ik ben nog in het bezit van een DM 7000 en gebruikte deze tot voor kort hooftzakelijk als tuner voor

de radio zenders op 23.5 maar nu werkt dit niet meer ik zag wel dat de radio zenders nu op

23.5 3b zitten is er nog een mogelijkheid om deze te pakken aangezien de dm alleen 23.5 3a ziet ik weet dat het een oud beestje is maar als radio tuner goed genoeg. ik gebruik nu nog de PLI Jade.

b.v.d Appi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als de zenders nog in MPEG2 worden uitgezonden gaat dat prima. Je box is nog een echte SD ontvanger. Wel mooi hè. Dat lopende poppetje bij het opstarten.. De mijne staat al jaren op de zolder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik weet dus niet hoe ik de 7000 in moet stellen op 3B hij ziet wel 23.5 3a maar niet 3b?

 

3a of 3b is gewoon de benaming van de satelliet.

Scan gewoon 11915V, Symbolrate 27500, FEC: 5/6 (of auto) op 23.5.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal

Na van alles wat jullie voorgesteld hadden uitgeprobeerd hebbende kwam ik tot de conclusie dat het niet meer aan de software kon liggen, maar waarschijnlijk aan de duo LNB deze dus vervangen en

hoppa weer radio zenders.

Bedankt voor de suport.

Gr Appi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...