Ga naar inhoud


### is TV## Iemand ervaring mee?


Rolando

Aanbevolen berichten


Heb enkele maanden terug ook zo'n 4k dingetje gekocht. Is mij behoorlijk tegen gevallen. Na enkele dagen weer terug in het doosje gestopt en ligt er nog steeds. Durf het ook niet meer te verkopen.

Het verhaaltje lijkt alles maar de praktijk valt vies tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Deze zijn zo illegaal als het maar kan en opereren momenteel in een grijs gebied. De hoge raad moet nog uitspraak doen of streams legaal of illegaal zijn. Als je het logisch bekijkt: ze betalen niets aan rechthebbenden. Sterker nog: deze 'aanbieders' hebben geen enkele licentie van bijvoorbeeld Nederlandse content aanbieders. Verder gebruiken een aantal van deze aanbieders gekaapte boxen om zo aan werkende NL streams te komen..

Waarom denken jullie dat deze boxen zo vaak 'updates' nodig hebben?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon android, je kunt er zelf kodi opzetten, want ditistv is ook gewoon kodi, met hun eigen skin en aanpassingen.

Alleen dat premium tv gebeuren met heel veel streams is gewoon een vorm van cardsharen, maar dan op basis van iptv

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Cardsharen zelfs via gekaapte tuners van Enigma2 boxen.. Mij werd een lijst aangeboden van dergelijke boxen.. Tegen flinke betaling natuurlijk. Heb onmiddellijk bedankt en gedreigd ze aan te geven als ik er nog ooit wat van zie....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb de naam en URL verwijderd omdat het niet alleen illegaal is, maar ook gewoon reclame voor die gasten en dat willen we hier niet.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg diverse aanbieders al een tijdje, ze schieten als paddenstoelen uit de grond, maar wat ik te vaak lees is dat men stotter TV kan bekijken, als dat waar is, dan gaat dat mateloos irriteren.

 

Hoe kom je er achter, feestboek en kwarkplaats staan er vol mee met lovende woorden, maar ik denk dat je zoiets van iemand met ervaring moet hebben. Op feestboek willen mensen er nog wel eens commentaar over het product plaatsen, maar hoe lang blijft dat bij een adverteerder staan? Niet lang, alles gaat onder het motto dat het maar verkoopt.

 

Alles draait om poen, kwaliteit is een ander verhaal, ik krijg zelfs al 8K TV aangeboden, dat is uiteraard heel geloofwaardig als die TV's niet voor de huiskamer beschikbaar zijn, laat staan betaalbaar. Het zal nog jaren duren voordat we allemaal naar UHD-TV kunnen kijken i.v.m. dat het nog heel erg lang zal duren voor er goed signaal voor beschikbaar komt, 4K is eigenlijk een ander formaat, maar wordt voor het zelfde gebruikt, want dat bekt lekkerder bij de marketing. Hoe hoger het getal, hoe scherper het zal zijn, maar of het waarneembaar is vertellen ze er niet bij.

 

Goed of slecht, als je het echt wilt weten zal je iemand met ervaring moeten vinden, maar ik vermoed dat het schokkerige beeld van te veel IPTV boxen op de sreams te zetten een groot probleem is, want het draait vooral om geld, kwaliteit is een ander verhaal.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet aan beginnen. Het genoemde bedrijf is een reseller van een buitenlandse IPTV aanbieder die de kwantiteit torenhoog afweegt boven de kwaliteit. Erg instabiel, max 2mbps bitrate voor een zender en veel te duur voor wat geleverd wordt. Toch jammer, vind het (ondanks het grijze gebied) een leuk en handig iets, dat IPTV.

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je die aanbiedingen nu via Kodi en of dergelijke XMBC binnenhaalt of via een settopbox met een bepaalde merknaam erop gefaked is niet relevant.

 

Het is extreem lastig om deze soort internet TV aanbieders te verplichten zich aan wetten en verplichtingen te houden.

Namelijk een betaling voor het mogen kijken naar andermans producties.

 

De andere zijde van de medaille is echter dat de Rechthebbende Auteur en Licentiehouder toch zal blijven aandringen op het nakomen van betalingen indien zijn geestelijk eigendom wordt doorgegeven via dat internet.

 

Als blijkt dat de gebruikers van dit soort aanbiedingen, privé kunnen worden aangesproken en aangeklaagd, zal men toch iets voorzichtiger worden.

Afgezien van de kwaliteit met de ballast van de diverse wereldwijde HUB's is dat dus geen IPTV als gesloten netwerk maar internet TV op mpeg2 niveau.

 

hier op sat4all waren wij heel blij met mpeg4 en High Definition.

of er mensen zijn die terug willen?

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...