Ga naar inhoud


wavefrontier t90 wie kan me uitleg geven


patsilverbug

Aanbevolen berichten

Zelf ben ik van plan om de T55 te kopen (groter wil hier haast niet qua ruimte). Echter mijn prangende vraag luidt eigenlijk, heb hier op het moment een Triax schotel hangen op zo'n standaard muurbeugel die een buis doorsnede heeft van 4cm. Past deze schotel daar ook op ?

 

FelixB, Sprietje had het tegen fbouwman!

 

Ik denk dat je buis 42 mm i.p.v. 40 mm is. Maar beiden zijn prima voor een T-55.

aangepast door hvdh

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites


FelixB, Sprietje had het tegen fbouwman!

 

Ik denk dat je buis 42 mm i.p.v. 40 mm is. Maar beiden zijn prima voor een T-55.

 

Dat zou best kunnen, had er even vluchtig een meetlint naast gehouden, kwam +/- op 4cm uit :)

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sprietje,

 

Ik had al een statief met een 40mm paal. Ik kon online nergens een losse 60mm paal vinden, en ook niet in een satwinkel in Eindhoven. Uiteindelijk kon ik in Asten een tweedehands exemplaar ophalen. Extra gaten geboord, op het oude statief gemonteerd, beetje verf tegen roest en klaar :-). Alles bij elkaar halve dag mee bezig geweest. Afstellen van de LNBs ging veel sneller :-)

ET10000 + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch echt niet moeilijk om aan een buis van 60mm te komen.
Een tegelvoetbuis van 60mm met een wanddikte van 2,5mm met een vierkante plaat er aan 15x15cm vindt je zo op internet bij een satellietshop voor €19,95
Ook gewoon per meter te koop of een lengte van 2,8meter thermisch verzinkt voor €17,55 voor als je die in de beton wilt storten in je tuin.
 

post-60869-0-11818200-1471200412_thumb.jpg

post-60869-0-52425200-1471200755.png

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...