Ga naar inhoud


Software opnieuw inladen op TV


mebo870

Aanbevolen berichten

Ik zit wat in de knoop met een TV toestel Sony KDL 40ex720, ik wil de software die er opzit opnieuw gaan instaleren.

Alle instructie stappen zijn gevolgd die op de site van sony staan

1 zip file gedownload

2 uitgepakt

3 Map sony_dtv0FA10A01A0A1_00000301 met een .bin file erin gekopieerd naar een FAT 32 USB stick.

4 USB stick in de TV geplugd, er komt een melding USB stick ingevoerd, hier houd het op.

Volgens hun uitleg zou er na het inpluggen een menu moeten verschijnen met instructies, maar er komt niks.

Zou ik iets over het hoofd zien, o.a met die USB stick, of weigert de software een identieke versie te instaleren.

De inhoud van de usb stick is zichtbaar als ik foto’s oproep.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


"Eerst tv aanzetten en dan de stick er in, aan de rechterkant.

 Ook moet het bin bestand in de map: sony_dtv0FA10A01A0A1_00000301 staan."

 

Zo had ik het gedaan, maar de tv neemt niks over, ondertussen al met 3 sticks geprobeerd (2 G, 8 G, en 20 G) 

ook in usb poort 2 hetzelfde verhaal.

Ook al 2 maal de zip file gedownload en beide zijn even groot ik kom voor de bin file uit op 66.394 kb.

ik kan tenslotte niet meer doen dan downloaden wat ze daar staan hebben.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kum je de update ook niet kiezen via de HOME knop en daar settings kiezen ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Vaak is het zo bij firmware upgrades op TV's e.d. dat als de softwareversie lager of gelijk is aan de huidig geïnstalleerde versie er dan niets gebeurd, de software wordt dan genegeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt niet, op badcaps las ik ook al dat de software genegeerd word als die identiek is aan de versie die er op zit.

Dat is ook weer zo stom, stel dat er foutje insluipt bij een software upgrade, vooral bij een rechtstreekse update via internet

Er is niet eens een mogelijkheid om dat opnieuw in te laden. 

Met wat geluk kan ik zaterdag een identiek toestel bemachtigen, dan ga ik het mainboard eens wisselen.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...