Ga naar inhoud


IP.camera


psv

Aanbevolen berichten

Ik heb 5 IP-camera`s, en ik heb daar geregeld problemen mee, dan zijn ze goed te benaderen en dan

opeens lukt het niet meer, en als het soms wel lukt dan krijg ik geen beeld bij enkele camera`s , wat kan

hier de oorzaak van zijn ? ( 2x Wanscam 1x Eminent 1xFoscam 1xMerkloos) werk met windows 10 en

browsers Edge Google Firefox.

 

b.v.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat zijn je foutmeldingen? Onder W10 werken verouderde plugins niet meer onder de verschillende browsers.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Foscam werkt goed onder windows 10 met FoscamVMS daar kan je (niet getest maar kon altijd) ook de wanscam mee bekijken en instellen.

Indien je een iPad hebt is de owlr goede software welke veel meer camera's aan kan dan de meeste andere programma's die in de windows store staan.

Als je bij mij aanbelt krijg ik een berichtje op mijn iPhone, soms leuk, en kan dan zien wie er voor de deur staat.

 

 

post-51681-0-62027100-1471430337.jpg

post-51681-0-48840400-1471430957.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je die wanscam (wat een naam) via de onvif standaard moet benaderen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Effe Google gebruiken hè! :P

 

 

Onvif is een afkorting, het staat voor "Open Network Video Interface Forum". Het is een in 2008 ontwikkelde standaard voor de manier waarop IP camera's, netwerk recorders (NVR) en andere IP beveiligingsproducten met elkaar kunnen werken. Het Onvif protocol wordt door veel fabrikanten en software ontwikkelaars gebruikt.

 

Iedere IP camera fabrikant maakt gebruik van z'n eigen techniek en levert er een beroerd programmaatje bij. Maar die programma's herkennen daardoor alleen de eigen merk camera's.

Als je nou echter een camera hebt die de ONVIF standaard ondersteunt en je gebruikt een programma dat ONVIF ondersteunt dan is het dus (in theorie) mogelijk om alle merken camera's uit te lezen.

 

Wel kan het zijn dat je dan niet alle mogelijkheden van de camera kunt gebruiken.

 

Dus zoek in de handleiding van de camera welke ONVIF ondersteuning erin zit. En kijk in de handleiding van de software hoe je een ONVIF camera kunt toevoegen.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Psychosammie hier boven al aangeeft is Google er en dan krijg ik bij er eerste regel het hier onder staande en bij de tweede regel het gegeven wat daar onder staat. Als je dat hebt gevonden staan er gegevens welke je kunt gebruiken voor jou systeem instellingen.

 

REGEL 1

-------------

 OWLR IP Camera Viewer - Best Free IP Cam Viewer for Foscam, D-Link and Axis IP Cams
van Owlr Limited

 

Regel 2

----------
OWLR Multi Brand IP Cam Viewer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...