Ga naar inhoud


kinderslot


michael1

Aanbevolen berichten

Ja klopt net mijn eerste dreambox geinstaleerd..

En ben met de 520 terug naar de winkel geweest er was iets niet goed aan deze...

 

Nu heb ik de 800 hd gekregen en hierop kwam gisteren na het schakelen het kinderslot erop maar is vandaag weer weg!

Mss kabouters geweest?

 

In ieder geval  allen heel erg bedankt!

 

Maar nog 1 ding volgens mij staat mijn schotel op 28.2 oost en ontvang hier denk ik ook alle nederlandse zenders kan dit zo zijn?

 

Inderdaad ik heb nog geen verstand van de dreambox dus heb een beetje geduld..

Ik ben al blij dat mijn vrouw tv kan kijken....man man die kunnen vervellend zijn als er geen tv is :sick:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,

 

weet je zeker dat je de juiste modellen noemt:

 

Dreambox 520 is net een maand uit en dus nieuw

Dreambox 800HD word al jaren niet meer gemaakt. Zelffs de opvolger (800HDSE heeft al 2 opvolgers gehad (V2).

 

Dus als je je nu met een 5 jaar of nog oudere box laat afschepen is dat niet goed hoor. :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt net mijn eerste dreambox geinstaleerd..

En ben met de 520 terug naar de winkel geweest er was iets niet goed aan deze...

 

Nu heb ik de 800 hd gekregen en hierop kwam gisteren na het schakelen het kinderslot erop maar is vandaag weer weg!

Mss kabouters geweest?

 

In ieder geval  allen heel erg bedankt!

 

Maar nog 1 ding volgens mij staat mijn schotel op 28.2 oost en ontvang hier denk ik ook alle nederlandse zenders kan dit zo zijn?

 

Inderdaad ik heb nog geen verstand van de dreambox dus heb een beetje geduld..

Ik ben al blij dat mijn vrouw tv kan kijken....man man die kunnen vervellend zijn als er geen tv is :sick:

als je alle nederlandse zenders ontvangt dan zit je op 23.5°E astra 3 dus he 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier heb je de modellen 

die je al hebt gehad misschien

zeg maar welke 

post-41606-0-82936800-1471930350.jpg

post-41606-0-50401700-1471930503_thumb.jpg

post-41606-0-41566500-1471930365_thumb.jpeg

post-41606-0-29545500-1471930481.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat iemand nu gewoon enkele fouten in zijn dringende vragen hebben staan en alleman wordt achterdochtig.

gewoon ophelderen zou ik zeggen.

 

Michael1 heeft misschien een verkeerde leesbril en ziet niet de merknaam en typelogo alsook welk image bij opstarten een bootlogo produceert op de TV

 

komt nog...

Captain Of Her Heart

Double

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat mag zijn en we willen hem best helpen, maar als bezitter van .... zal hij toch wel met correcte en concrete informatie moeten komen. We (althans ik niet) zijn geen helderzienden. Ook voor hem zou het mogelijk moeten zijn om een foto te maken van zijn opstelling. Daar is ook om gevraagd, maar ook hierop wordt niet of verkeerd gereageerd.

 

In die hoedanigheid zou hij veel beter af zijn met een M7 gesponsorde ontvanger....

 

Dus nog maar eens:

 

Ik heb een ............... (Type invullen of foto) die draait op ....................... (Firmware invullen).

Mijn softcam is ......................

 

Desnoods haalt hij er kennis/vriend/buurman/verkoper bij om dit in te vullen......

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAt betreft de dreambox ik had de 500 hd en nu de 800 hd maar deze doet het wel!

 

Ik ontvang nu op de 800 hd:

npo1

Npo 2

NPO3

RTL4

RTL5

VERONICA

Z NIEUWS

NET5

RTL7

RTL8

 

Ik mis nog sbs 6 hoe kan ik die vinden

En zou graag de nummers willen op rij zetten want ze staan door elkaar door heel de lijst?

 

ook begrijp ik niets van de sat hij geeft Eutelsat  28,2 E!

Maar het zou toch astra 23,5 E moeten zijn?

 

En ja sorry maar ben nog maar net met de dreambox bezig!

En wil het goed doen vandaar mijn vragen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou je eens een fastscan kunnen doen van canaal digitaal

want dan beginnen ze wel normaal  de zenders

post-41606-0-58852600-1472073394_thumb.jpg

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...