Ga naar inhoud


Geen beeld meer op sky action


appie3

Aanbevolen berichten


Geen idee, geen abo.... Sinds juni worden de V14 kaarten gepaired met de officieel geleverde ontvanger. Dus onder OSCam werken de kaarten niet meer. Daarna ook geen verlenging EMM's meer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige wat werkt met een V14 is een AlphaCrypt Classic / Light R2.2 CIZo lees ik tenminste op duitse fora..

 

Wat voor een kaart heb je?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je ook wel een punt.

 

appie3; wat is de situatie nu exact?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

appie3,

 

Mocht je eens tijd en/of de mogelijkheid zien... kan je ons hier op het forum een update bezorgen? (Dat wordt door velen geapprecieëerd.)

 

Alvast bedankt!

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic:

 

Kunnen we mensen die hun allereerste bericht zo neerzetten zoals topic starter hierboven niet verplichten tot een intro:

 

Ontvanger:  merk+type

software:     indien bekend

kaart:          wel / niet (LOL) en welke kleur/type 

probleem:    

wat heb je er zelf aan gedaan?:  kabels/stroom/herstart/scan/anders/GEEN ZAK

 

Dan voorkomen we dat er 5 mensen op een probleem duiken en we vervolgens allemaal suggesties gaan doen terwijl topic starter nooit meer reageert (waarschijnlijk in dit geval vanwege illegale share of frequentie wijziging of...)

 

Indien deze reactie niet geheel in dit topic op prijs word gesteld wil ik best wel ergens dit onderwerp aankaarten hoor.

Lees nu te vaak "problemen" die stranden omdat topicstarter nooit meer op het forum komt

aangepast door theboyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan lees je zelf niet goed.

In zijn header staat keurig DM800-SE, Sky is momenteel niet te zien via een share (zelfs de meeste SD kanalen niet). Hij heeft dus een kaart. Als je de Duitse fora doorleest zie je dat SKY de V13 en V14 kaarten aan het pairen is met de officieel geleverde box. Dit dus ook in zijn geval. Enige oplossing voor hem is een CI+ module van SKY of de populaire AlphaCrypt Light Rev 2.2 met One4All 2.40 óf de officiële box gebruiken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mimisiku;

 

Je gaat voorbij aan mijn opmerking; deze was algemeen geplaatst.

Dat topicstarter een DM800SE heeft had ik ook gelezen.

 

Waar het mij om gaat is dat er verder geen info of reactie van de topic starter komt.

 

Heeft hij wel of geen originele kaart? En zo ja V13 of V14 of ouder?

Welke firmware en welke softcam draait erop? of misschien zelfs een CI module

 

We kunnen pas helpen als hij informatie aanlevert en compleet maakt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik met je eens.. Maar productkennis van de lezer is ook belangrijk. Zo heeft de DM800-SE alleen een dubbele kasrtlezer. Gebruik van een CI is dus on,ogelijk. Zo kun je zelf ook een aantal zaken vooraf al uitsluiten. SKY gebruikt alleen V13 en V14. Oudere kaarten zijn uitgewisseld... Dan blijft over dat hij de kaart dus bediende middels softcam en dat is na de pairing actie vanaf juni dus niet meer mogelijk.. Wel kun je de entitlements handmatig verlengen door een vooraf bewaarde EMM los naar je kaart te sturen.... Maar ook dat gaat niet eeuwig natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...