Ga naar inhoud


streamen naar android tv box met een 500hd (v1) met pli4


humptydumpty

Aanbevolen berichten

Ik heb een orginele dm500hd (versie 1) en een tv box met android 5.1. Wat kan ik nu het beste gebruiken om te streamen naar tv box in mijn huisnetwerk? Ben er al tijden mee bezig en het lukt me maar niet nu zie ff door de bomen het bos niet meer. Wie heeft er een advies voor me?

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat probeer jij te streamen dan de tv kanalen of b.v je opnames die gemaakt zijn met je DM?

 

Ik stream mijn tv kanalen vanaf mijn box naar 2 android boxjes.

 

Op de ene draait GBPlayer maar deze werkt weer niet op mijn andere 4K androidbox daar gebruik ik weer Dream Player.

 

Simpel te downloaden vanuit de Playstore.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat alleen om de tv kanalen.

 

De rest lukt me zo vanaf de tv box (Ugoos ut3s, 4gb/32gb, android vanaf ram, linux vanaf sd kaart). Alles komt vanaf een nas. Alleen het streamen vanaf de dreambox lukt me niet.

 

Gebruik je ook pli of een andere firmware?

 

Mijn dank voor je reactie.

 

Groet,

HD

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DeBuurvrouw

 

Dank je wel voor de tip Dreamplayer loopt een stuk beter dan dreamdroid.GBplayer heb ik niet geprobeerd, daar stond bij dat die alleen voor de giga blue ontvanger is. Of werkt die ook met een dreambox?

 

Nogmaals bedankt het loopt nu een stuk soepeler met Dreamplayer alleen zappen gaat niet altijd even soepel (melding: er is maar 1tuner beschikbaar). Maar kan nu eindelijk wel een film afkijken in een andere kamer.

 

Groet,

HD

DM500HD, DM500S, Humax 5400,aston 1.05, Maximum Multi Focus E85, 28.2/5--23.5--19.2--13

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de melding komt van dat er maar 1 tuner beschikbaar is klopt natuurlijk wel de DM heeft er ook maar 1.Deze melding zul je waarschijnlijk krijgen als de DM nog aan staat op een tv kanaal en jij op een andere frequentie als van je DM toevallig wilt kijken.

 

Ja de GBplayer kun je ook gewoon gebruiken met iedere andere E2 ontvanger ik heb nu tijdelijk een Mutant HD51..ik heb diverse andere players geprobeerd tot dat ik de gene had die me ongestoord tv liet kijken op mijn androidbox(en)

 

 

Succes.

 

De Buurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...