Ga naar inhoud


Rangschikking bestanden W 10


mebo870

Aanbevolen berichten

Weet er iemand raad, ik gebruik Adobe Audition om radio jingles te maken, sinds ik overgestapt ben naar windows 10 loop ik tegen een zeer irritant probleem aan.

Als ik in de media browser de muziekjes rangschik volgens lengte om mijn keuze te maken, gaat windows na een 30 tal seconden die muziek bestandjes rangschikken volgens alfabet.

Ik moet telkens weer gaan zoeken waar ik bezig was, daar valt praktisch niet meer mee te werken op die manier.

Is dat ergens uit te zetten.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites


Media browser; ik neem aan het gewone Windows scherm in de Verkenner?

Waarschijnlijk levert het volgende een oplossing:

1) definieer map als Muziekmap (als Windows dat nog niet gedaan heeft)

Rechtsklik map; Properties; Customise; Optimise this folder for.....

2) Richt je folder in zoals je 'm wilt hebben

3) Leg dit vast (voor alle muziekfolders)

View; Options; Change view and search options; een nieuw Window verschijnt; View; Apply to Folders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad wel belangrijk of je het nu bekijkt vanuit Audition of vanuit de verkenner.

 

Ik heb even snel in Audition gekeken en kon daar bij de juiste kolom gewoon de sortering aangeven. Dit werd aangegeven door een pijltje. Audition hield dit gewoon vast. Ik gebruik wel de nieuwste versie via mijn Adobe abonnement. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...