Ga naar inhoud


De Ziggo betaalzenders kan ik na software update niet meer ontvangen


Leisje

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Kaart er een keer uitgehaald en terug gestoken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij mijn oude Rebox wilde dat nog wel eens helpen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom heb je een software update gedaan?

 

In de nieuwe software zit kennelijk geen softcam, of is deze niet geactiveerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De box viel vaak uit. Ik heb ergens gelezen dat ik nieuwe software moest installeren.

Het probleem zou verholpen zijn. Nu speelt het wel. Alleen zie in voor de betaalzenders een dollar teken staan.

 

Kan ik de softcam downloaden en installeren. Want die zie ik nergens in het staan.

Ik ben een Ziggo klant

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, Ziggo heeft een ander codeersysteem als Canaldigitaal, wanneer je Ziggo niet noemt krijg je verkeerde adviezen.

Je zal nu aan moeten geven welke Ziggo kaart je gebruikt voor het selecteren van de juiste softcam.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...