Ga naar inhoud


Inverto Twin 4 feed monoblock


hagees

Aanbevolen berichten

Nu de komst van Joyne serieuze vormen gaat aannemen, komt uiteraard de vraag hoe richt ik mijn bestaande schotel opstelling in. De positie 9 grd oost moet aangevuld worden. Naast de wavefield,s en de visiosat,s die makkelijk met nog een lnb uitgebreid kunnen worden, bestaan ook nog de (gewone) offset schotels. Zelf denk ik mijn Triax tds88 uit te breiden met een multirail met 4 lnb,s ,maar ik zag op een andere dealersite ook nog een andere mogelijkheid, een monoblock van Inverto de Twin 4feed IDLM-TWINM20-4FDMN-8PP voor 9.0/13.0/19,2/23,5 grd oost. Voor een 80cm schotel f/D 0,6.

Nu nog aan de weet komen hoe je dit monoblock in je schotel hangt, dus in welke hals? En heeft iemand ervaring met deze?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eigenlijk zou je de schotel op 16 graden oost moeten uitrichten, zodat 23,5 en 9  beide ongeveer even ver uit het brandpunt staan verwijderd. Maar in dit geval is de vraag welke kop op de schotelarm moet, want het gaat om een een Triax 88 met een houder op de arm.

 

Ik denk dat je de 19,2 op de arm moet doen. 23,5 is relatief zwak en de Hotbird en de 9E zullen het wel redden op deze schotel.

Wel zou ik de arm verstevigen met zijstangen en extra zuiver afstellen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

om Definitief van Canal Digitaal af te geraken schuif je de 23,5 Oost LNB gewoon naar de 9-Oost positie op de rail om Joyne te vangen, dan ben je klaar en hoeft niets nieuws te kopen

 

:grin:

 

op de conax CI-Cam na

aangepast door Tonskidutch

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...