Ga naar inhoud

Samsung one connect box en TVVlaanderen


JeanuitB
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kocht op 1 sept 17 een nieuwe Samsung QE65Q7F tv met de oneconnect box. Ik gebruik deze TV onder andere voor mijn reportages in 4K (UHD).

Alles werkt perfect behalve al de betaalzenders of gecodeerde TVVlaanderen kanalen zoals één, VTM, NPO etc. Deze werken slechts prima gedurende 2 a 10 minuten en dan verschijnt de foutmelding : Geen kaart gevonden of soms dit is een gecodeerdkanaal. De vrije te ontvangen kanalen zoals BVN werken perfect.

De 2 kaarten van TVVlaanderen en de 2 CI modules werken wel perfect op mijn 2 oudere Samsung TV's met DVB-S en op mijn externe ontvangers (DS1010Roadstar en SAB).

Gebruikt er iemand een dergelijke Samsung TV met oneconnect box en TVVlaanderen? Werkt dit normaal en zo ja met welk merk/model/versie van CI module? 

Momenteel gebruik ik de CI Module van smartdtv met pn 910050 R1.0  Groetjes,  JeanuitB

Link naar bericht
Delen op andere sites


  • V.I.P.

Ik heb in januari een Samsung Ultra HD tv gekocht, de UE55KS7000. Die heeft ook een one connect box en daar heb ik geen enkel probleem mee. Werkt met de witte CanalDigitaal module en ook met de zwarte ci-module met wereldbol. Die laatste heb ik meestal in gebruik omdat je daarmee ook de SmartWi kunt gebruiken, met de witte module niet.

Maar volgens mijn maakt het helemaal niets uit of de tv nu wel of geen one connect box heeft.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Moderators

Nederlandse uitvoering, regio?

Laatste software versie TV?

 

CI module wat te warm wordt?

Kaart maakt geen goed contact in CI module?

Laatste CI module software versie?

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als hij de orca module bedoeld, zal die terug naar de dealer moeten. Door de warmte, zal het contact met de geintegreerde kaart verloren gaan.

als dit zo is, vind ik het idee van m7 niet goed.bij het oud systeem, kan je bij een slecht contact eigenhandig de kaart uit de module halen reinigen en er terug in.

Ontvangst hotbird met tivusat kaart via de vu zero 4K.cd riant (tijdelijk enkel de tv app).tvv sat en antenner via tv. telenet met de telenet box, en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ (tv met een kaartje).Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar de CI-module en kaart niet meer werkten na enkele minuten leek het een temperatuur probleem te zijn. Waarschijnlijk werd de module + kaart te warm in de oneconnect box.

Ik had als test een koelvin geplakt op deze CI-Module en vanaf toen ging alles perfect.

Daar de CI-module niet meer werd ondersteund met nieuwe software updates heb ik de module vervangen door een nieuwe module van smardtv.com , pn C10355-CDB01 R1.0, en ook deze werkt nu perfect. 

Voor mij mag dit probleem worden afgesloten. Groetjes, JeanuitB

foto04.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Delen

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.