Ga naar inhoud


Twin tuner televisie UltraHD


Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Heeft iemand ervaring met de aanschaf van een TV met ingebouwde twin tuner? Mijn doel is kunnen kijken en opnemen tegelijk, zonder een extra box ergens te moeten neerzetten.

Ik kan nergens op de websites van leveranciers op twin tuner of dubbele tuner zoeken, en als ik kijk bij typenummers van samsung, panasonic en philips vind ik wel twin tuner modellen, maar die zijn vervolgens nergens te koop.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als ik dat zo lees op de site van Samsung gaat dat helemaal niet werken dankzij dat verd.... CI+

 

http://www.samsung.com/nl/i/televisie/twin-tuner/

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de meesten met een abonnement bij Ziggo/KPN eventueel met een kastje al 2 tot 4 kanalen tegelijk kunnen opnemen.

Ik snap best dat jij dat kastje niet wil maar zo is het nu eenmaal.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Psychosammie:

Omdat de meesten met een abonnement bij Ziggo/KPN eventueel met een kastje al 2 tot 4 kanalen tegelijk kunnen opnemen.

Ik snap best dat jij dat kastje niet wil maar zo is het nu eenmaal.

 

Klopt, ik heb nl geen abonnement Ziggo noch KPN, ik pluk de zenders uit de lucht met TNT (Frankrijk...) en satelliet.

Een TV met duo satelliet en duo DVB-T is dus wat ik zoek, Philips had er een aantal twee jaar geleden in de catalogus maar nooit meer iets van vernomen in de handel.

Kwa sat heb ik zelfs geen kaart, FTA is prima voor mij. Dus Eén of twee CI+ slots is meer een kwestie van prijs.

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het maar de vraag naar dat soort TV's is waarschijnlijk minimaal.

 

Je kan overigens bij Hardware.info zoeken op aantal tuners. Dan komt er eigenlijk maar 1 recent model uit met 4 tuners. Staat alleen niet bij wat voor tuners dat dan zijn.

https://nl.hardware.info/product/401768/panasonic-tx-40exw735/specificaties

 

Ben bang dat het een kansloze zoektocht wordt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel als je misschien twee abonnementen (HD+ duitsland) hebt of wilt nemen, dan is een TV met twee CI+ slots natuurlijk wel heel fijn bedienbaar middels die ene afstandbediening en een gigabyte Hdd per USB aangesloten...

mijn Panasonic is naar mijn bescheiden mening veel flexibeler voor opnemen en afspelen (alsook de zenderlijst sorteren) dan die Philips Tv van het Huis hier

 

laat staan dat je DVB-C ziggo en ook DVB-S2 hebt

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zegt is waar. En dat is precies wat ik niet meer wil. heb een hele stapel elektronische zooi op de kast staan die stroom vreet, en een stapel afstandbedieningen.

Ik wil alles weg hebben, want dat wat ik allemaal ermee kan doe ik nooit.

Ik laad geen zenderlijsten in, heb geen kaart waarvoor ik CI nodig heb, geen abonnement, betaal niks, bewerk nooit videoopnames (doorspoelen van reclame is sneller) en exporteer ze ook nooit. Wil gewoon een tv met een (usb) disk waarmee ik kan kijken en opnemen tegelijk, want als er al wat leuks is, is dat altijd op twee zenders tegelijk.... 

@Tonskidutch: heb jij die voormelde Panasonic TX-40EXW735? of een andere?

VU+ Ultimo Open PLI 4, astra 19, 23 en 28 met multytenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...