Ga naar inhoud

Dell PowerEdge R200

Icon
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij een klant van ons zijn er 3 Dell PowerEdge R200 servers vervangen voor wat nieuwers.

Misschien dat er hier mensen zijn die ik blij kan maken met èèn (of meer) van deze drie servers?

Dell_PowerEdge_R200_2.jpg

speccy.jpg

Ze komen alle drie uit een rack, en de rails hiervoor zitten er nog bij.

Ik heb ze te ruil aangeboden, maar wat ik ervoor wil hebben???

Geen idee, maar als je belangstelling hebt komen we daar vast wel uit :) .

In verband met de afmetingen en gewicht lijkt verzenden mij niet direct de 1e optie.

Voorkeur heeft dus afhalen (N.O.P / Flevoland).

Maar in overleg is brengen ook nog een mogelijkheid (eea wel afhankelijk van tijdstip en afstand). 

Vu+ Uno 4K SE / Triax TDS 78 (28,2/23,5/19,2/13,0) / TechniSat Multytenne
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door Pass3c
      Wegens overstap van Ziggo naar satelliet, ben ik op zoek naar iemand die zijn/haar DVB-S2 tuner zou willen ruilen tegen mijn DVB-C tuner.
      Tuner moet wel compatible zijn met een VU+ Une 4K SE, de DVB-C tuner komt daar ook uit.

Omgeving Rotterdam en Zeeland, per post kan natuurlijk ook.
    • Door Toppers
      Ga snel verhuizen vanuit Ziggo/cable gebied naar buitengebied waar enkel glasvezel zonder Ziggo/cable mogelijkheid, dus ga weer terug naar de oude vertrouwde schotel(s).
      Wil eventueel de huidige C-tuner//FBC van de Vu+Ultimo4K omruilen voor of naar een Sat-tuner//FBC uitvoering welke wordt gebruikt in een Uno4K//Ultimo4K

Of, de z.g.a.n. (4 maanden oud) gehele Vu+Ultimo4K met C-tuner//FBC omruilen voor een Vu+Duo4K met/in een Sat-tuner/FBC. uitvoering.
    • Door stefannis
      Wie heeft een oude Filmnet-decoder of -kaart om te verzamelen? (Kom uit Duitsland)
    • Door Andrija
      Zoek een tuner voor mijn box om TV kanalen te ontvangen van mijn modem. 
    • Door Giant2000
      Aanbod: extra smartcard Basis HD van Canal Digitaal
      Vraag: extra smartcard TV Vlaanderen Basic+
      Het verschil bijbetalen indien Basic Light of Basic*
      Duur: 2 jaar

*Kosten kaart CD EUR 9,50 / TVV EUR 2,50

Alleen PM graag.
    • Door duitsland
      Ik heb hier een Dreambox 920UHD met een Twin DVB-C Kabel tuner, een twin DVB-S Satelliet tuner en los er bij een twin FBC Satelliet tuner.
      Deze is een jaar oud en compleet met de doos en alle kabels en remote erbij.

Misschien wil iemand mijn tuner ruilen met zijn VU+ Ultimo 4K UHD tuner?
      Er moet wel een FBC-C kabel tuner in zitten. HDD is niet belangrijk.

Eventuele reacties via pm.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.