Ga naar inhoud


schakelprobleem bij EMP multiswitch


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

Niet denigrerend bedoeld, heb zelf ook Emp multiswitch ;)

Een switch die aanstuurbaar is als uncommited/commited combo (1.0/1.1) of als rotor (1.2) is per definitie obscuur/bijzonder/afwijkend. Dit kan/zal problemen veroorzaken bij simpele/eenvoudige ontvangers, b.v. Tv met ingebouwde sat tuner.

 

Instellingen bij openpli zoals spanningsmodus of verhoogde spanning kan ik niet terugvinden in de Eutelsat diseqc specs, dus vaag.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


35 minuten geleden zei moonchild:

.... kan ik niet terugvinden in de Eutelsat diseqc specs, dus vaag.

 

Rare conclusie.

En aansturing van een multiswitch met o.a. diseqc 1.1 is inderdaad ongebruikelijk, maar wel noodzakelijk bij meer dan 16 inputs. Dus ik vind dat niet obscuur. :)

Ook verder heb ik niks vreemds gezien in dit topic.

 

@Tonskidutch  :

Ik snap niet waarom dit topic nou als sticky zou moeten. De juiste instellingen staan gewoon in de manual.

Kan je uitleggen waarom jij dat vindt/vraagt?

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, vanwege het gebruik van diseqc 1.1 en de combi van diseqc 1.0 en 1.1 dus.

 

Overigens zie ik bij 'Schotelpark' op het moment helemaal geen stickys.

Een verzameling stickys of FAQs (of een sticky topic met goede verwijzingen) over het uitrichten van schotels, diseqc, brandpuntcontrole, motoropstelling, typen LNBs en multifeedontvangst zou ik trouwens niet verkeerd vinden; om naar te kunnen verwijzen. Nu wordt hetzelfde verhaal regelmatig bij verschillende topics herhaald.

Een soort wiki(satti)pedia dus.

 

Groet,

A33

  • Haha 1

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...