Ga naar inhoud


TV Surf heeft iemand hier ervaring mee ?


maja

Aanbevolen berichten


13 minuten geleden zei DIGIWIEW:

lekker dan

en dat op sat4all

word er niet gekeken wie of wat er adverteert hier

geeft sat4all toch een slechte naam als je met oplichting te maken krijgt op dit board

 

 

Tja is niet gelijk een pre voor de site dit soort advertenties.

En dat op een site waar bijna alles verboden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei muppet:

Gewoon een veredelde dvb antenne

 

Ik zie niet wat er veredeld is?

 

Ach ja, ze adverteren met de mooie kleur zwart, en de hoge kwaliteit kabel die eraan zit, zie ik. :)

Als ik satelliet- of kabel-TV-provider was, zou ik daar inderdaad enorm van schrikken. ;)

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Loopt er al een klacht bij de Reclame Code Commissie?

Honderden zenders te ontvangen, in HD-kwaliteit?

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-11-2017 om 11:18 zei a33:

 

Ik zie niet wat er veredeld is?

 

Ach ja, ze adverteren met de mooie kleur zwart, en de hoge kwaliteit kabel die eraan zit, zie ik. :)

Als ik satelliet- of kabel-TV-provider was, zou ik daar inderdaad enorm van schrikken. ;)

 

Groet,

A33

Is gewoon een dvb-t antenne alleen geen ontvanger dus heel duur voor een goedkoop iets. 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks de adblocker kwam ik ergens wel een wervende tekst tegen:

 

Citaat

De TvFox-antenne werd ontwikkeld door een NASA-ingenieur die militaire technologie gebruikte. De antenne maakt gebruik van een discrete spatlap die in een modern ontwerp is verwerkt. Hierdoor is hij de meest betrouwbare en technologisch meest geavanceerde antenne op de markt vandaag. Maar er is één groot verschil – u kan ermee naar bijna elk kanaal, film of show gratis kijken. Zonder abonnementen en volledig legaal.

 

Hoeveel spatlappen zijn er inmiddels ontvreemd?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...