Ga naar inhoud


TRAVEL XP UHD in HD+ pakket.


dirk044

Aanbevolen berichten

Travel XP UHD is sinds kort opgenomen in het Duitse gecodeerde HD+ zenderaanbod.
Deze HD+ kaarten kun je o.a. kopen bij * in Duitsland.
Als ik als Nederlander daar zo'n kaart zou aanschaffen en hem thuis in mijn VU+ Solo 4K stop heb ik dan hetzelfde aanbod als een Duitse klant.
Regelmatig heb ik overwogen er één te kopen, maar twijfel nog steeds of het in Nederland ook goed zal werken. Ondanks dat alle medewerkers in de Duitse winkels ja zeggen, (Zij verkopen graag een kaart aan je) twijfel ik toch aan dezelfde werking.
Wie heeft er wel eens een gekocht en laat zijn ervaringen hier achter !

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gaat werken.

Doet het bij mij goed en is de 75 euro per jaar zeker waard.

Wel moet je CI+helper installeren.

Welke versie je moet hebben hangt af van de image die je gebruikt en in welke Enigma2 ontvanger je de CI+ wilt steken.

Tips voor als je hem hebt:

Start eerst op zonder de module.

zoek in ieder geval naar 1 hd+ kanaal,frequenties van het pakket.  (allemaal mag ook)

Stem er op 1af.

Schakel de machine uit en steek de module erin.

Start weer op en nu krijg je een venster te zien: deine hd+ module wurde authentifizehrt met daarnaast een percentage en eronder een voortgangsbalk.

Op een gegeven moment lees je als alles goed gaat dat 'die authentificerung ist erfolgreich is verlauphen'

Na enige seconden heb je dan beeld.

 

Toevoeging 16:25  De module is ook in een aantal Nederlandse satshops te koop

aangepast door Satneef
Toevoeging

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mocht je de CI+ module van HD+ in de TV willen gebruiken, zet bij de instellingen van je TV en ook voor EPG+ Duitsland als taal en een Duitse postcode erin

:whistle:

7 minuten geleden zei RicardoBelli:

Gaat de hd + kaart en module  ook werken met de eerste vu + duo ontvanger  ??????

Ricardobelli,

kijk even hier > https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Smartcards

voor de leesbaarheid van de kaartversie met of zonder CI / softcam

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hierover ook Satco Europe GmbH (Importeur VU+ Germany) gemaild en die antwoorden het volgende.

"Sie müssen dazu noch ein Softcam wie GBox installieren, dann würde die Karte auch im Kartenleser funktionieren."

 

Dus behalve de HD+ kaart en een module ook een softcam installeren.
Hoe kom ik aan deze softcam en welke moet ik dan nemen.
Wie weet een antwoord.

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je de GBox softcam gebruikt heb je het CI module niet nodig.

De kaart kan dan rechtstreeks in de kaartlezer van de ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u voor de reactie, maar mijn kennis is niet genoeg om dit alles te begrijpen. Ik gebruik wel canaal digitaal , sinds 1 jaar zonder de module maar met de vaste ingebouwde kaart lezer .ik heb dus nog een vaste ingebouwde kaartezer over, daar zou dus een hd + kaart in kunnen als deze ontvanger dat lezen kan . Nog een vraag kan deze ontvanger de vu + duo dan afzonderlijk  dus 2 verschillende kaarten lezen met ieder dus een andere codering

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, dat kan wanneer je de GBox softcam op de juiste manier configureert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, een softcam is een programma wat je op je box installeert en de schakel vormt tussen de kaart en het te decoderen programma.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je de HD+ kaart 02 hebt kan je deze onder Oscam ook laten werken, werkt hier al 3 jaar perfect mits de juiste gegevens voor de kaart actief te hebben en houden elke maand.

 

dat zijn de zwarte kaarten 02

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De oranje Seca  kaart werkt in een ingebouwde kaartlezer met een softcam.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...