Ga naar inhoud


Play Sports go nu in België legaal on line te zien


astro iris

Aanbevolen berichten


53 minuten geleden zei astro iris:

Vanaf nu kan je ook als niet Telenet klant in België sportwedstrijden zoal voetbal en F1 via Play Sports Go on line bekijken , schrik echter niet van de prijzen.

Dagpas 24 uur 9.95 euro

Weekendpass 11.95 euro

Abonnement 29.40 euro p/maand    https://www.playsports.be/ott/onboarding/plans

 

Andere mogelijkheid, ook voor België : Eleven Sports Network. Is maar 8 euro per maand... https://www.elevensports.be/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Eleven moet je geen pas meer nemen, die zit al in TVV zender aanbod.

Helaas in bedroevende kwaliteit.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19 janvier 2018 om 19:10 zei De_Perre:

Voor Eleven moet je geen pas meer nemen, die zit al in TVV zender aanbod.

Helaas in bedroevende kwaliteit.

Ik heb geen TVV en kijk naar Eleven via hun webstream, niet via sat. Van de computer naar mijn tv casten. Mijn Pioneer Kuro 428XD (een HD ready plasma tv) ziet de stream als 1080p maar toont het dus in 720p. Kan absoluut niet klagen over de kwaliteit... Als je geen betaalabo hebt en je wil toch internationaal voetbal (in mijn geval vooral La Liga), is Eleven een vrij gunstige aanvulling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/19/2018 om 19:10 zei De_Perre:

Voor Eleven moet je geen pas meer nemen, die zit al in TVV zender aanbod.

Helaas in bedroevende kwaliteit.

 

Als je een interactieve decoder (niet mijn geval), kan je dit bij TVV ook in HD zien.

 

Bij Orange Vlaanderen is het ook gratis, de webstream waar Ketupa naar verwijst kost 8 euro per maand, toch redelijk veel als je gratis bijvoorbeeld Portugees en Belgisch live voetbal kunt zien via Freesports UK (dit weekend was dat bijvoorbeeld Standard-Eupen, Racing Genk-Anderlecht en Antwerp-Club Brugge.

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei pollegazon:

 

Als je een interactieve decoder (niet mijn geval), kan je dit bij TVV ook in HD zien.

 

Bij Orange Vlaanderen is het ook gratis, de webstream waar Ketupa naar verwijst kost 8 euro per maand, toch redelijk veel als je gratis bijvoorbeeld Portugees en Belgisch live voetbal kunt zien via Freesports UK (dit weekend was dat bijvoorbeeld Standard-Eupen, Racing Genk-Anderlecht en Antwerp-Club Brugge.

Tja, ieder zijn smaak. Voor Belgisch voetbal zou ik nooit 1 cent weggeven, voor de matches van Barcelona en Real wil ik wel 8 euro/maand betalen want dit is groot spektakel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...