Ga naar inhoud


Lg oled55E7N twin tuner probleem


Aanbevolen berichten

Dit toestel heeft twee tuners, deze aangesloten en vastgesteld dat er bij een opname van een gecodeerde zender zoals tvv met ci geen beeld is bij kijken naar een ander gecodeerde zender. Fta zenders werken wel.

Deze dubbele tuner is dus waardeloos voor ons gebruik. Na geen fastscan nu dit ook nog. Gelukkig hebben we onze dm7020hd nog... 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat is geen nieuw feit.

Er staan genoeg onderwerpen op dit board die dit behandelen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima beeld, maar de software van LG TV's vind ik sowieso bizar slecht. De manier waarop wordt omgegaan met DVB-T en DVB-S tuners is dramatisch met elk een eigen favorieten lijst en moeizaam omschakelen tussen tuners. Moet je eens proberen om een opname te verwijderen: kies verwijderen, selecteer wat je wil verwijderen , kies verwijderen en kies nogmaals voor verwijderen. Bij Enigma druk je rood-klaar.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei zeeteefje:

Prima beeld, maar de software van LG TV's vind ik sowieso bizar slecht. De manier waarop wordt omgegaan met DVB-T en DVB-S tuners is dramatisch met elk een eigen favorieten lijst en moeizaam omschakelen tussen tuners. Moet je eens proberen om een opname te verwijderen: kies verwijderen, selecteer wat je wil verwijderen , kies verwijderen en kies nogmaals voor verwijderen. Bij Enigma druk je rood-klaar.   

Die software bij LG vind ik ook slecht, je zou denken dat ze het met de loop der tijd zouden verbeteren maar er zit zeker geen stijgende lijn in.

Onnodig gecompliceerd en onlogisch. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Mijn LG Oled 55 heeft een superbeeld maar dan heb je ook alles gezegd. De software ik KL...te. Heb met LG gebeld maar daar heeft  niemand belangstelling om erover te praten en/of overleggen want ze doen niks. Dus mijn  eerste lg is ook meteen de laatste. Toedeloe LG.

 

aangepast door 5061
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik gebruik de LG Oled tv alleen als monitor.

Satellieten ontvang je met een satelliet ontvanger, niet met een TV.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...