Ga naar inhoud


Oscam in Openpli


Pjotter6

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een Vu+Ultimo 4K te kopen en wou daar dan Openpli 6.0 of 6.1 in zetten maar heb begrepen dat daar alleen nog maar een Oscam  als soft cam in zit of kan.

Nu is mijn vraag kan ik daar net als bij CCcam zelf eenvoudig een paar regeltjes in zetten, om al mijn zenders welke ik nu op mijn oude receiver via CCcam kan ontvangen, dan ook weer te ontvangen.

Mij is verteld dat dat bij de Oscam een stuk moeilijker is, en zo'n geweldenaar met programeren ben ik nu ook weer niet. 

Ik hoop dat iemand mij kan verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


gebruik de omvormer software cccam oscam convertor.Pas op de forumregels niet te overtreden als je een vraag stelt aangaande regeltjes.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb ook OScam in combinatie met OpenPli. Ik heb de versie 6.1 en 6.2 beide geprobeerd.

De OScam downloaden en kiezen is geen probleem.

Als ik op mijn pc naar de poort naar ip nummer gevolgd door de poort :8081 krijg ik de melding dat het apparaat niet gevonden is.

Ik kan dan dus ook geen reader toevoegen.

Ik heb ook  CCcam geprobeerd en met DCC deze via mijn pc te benaderen. Dat lukt ook niet.

Kan iemand mij helpen.

 

bvd

Joskevdp 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is de standaard poort niet 83?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien domme vraag, is oscam wel opgestart?

Lang op de blauwe knop drukken en kijken of daar oscam staat.

Nee, met de pijltjes oscam selecteren en dan softcam herstarten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...