Ga naar inhoud


Zenderlijst TV-Vlaanderen (pdf) omzetten naar Excel


Pluizebol

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Penthe:

Ik heb enkel LibreOffice om te kijken of het er goed uitziet, want de betaal software die ik ervoor gebruikt hebt convert het speciaal voor Excel, en er zitten toch wat verschilletjes tussen Microsoft Office en LibreOffice namelijk. Maar fijn om te lezen dat je hier wat mee kunt.

 

Welke betaalsoftware gebruik jij om die cenversie te doen ?

En heb je die Excel file niet bewerkt voor je ze naar mij stuurde ? is die er zo uitgerold ? chapeau !

Ik gebruik de betaalsoftware Foxit Phantom PDF, maar die heeft blijkbaar enorme moeite met de PDF van TV-Vlaanderen.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb daarvoor "Desktop PDF to Excel converter Pro" Gebruikt dit had ik voorheen nodig voor mijn werk dus het programma is niet zo jong meer. Het kwam er inderdaad zonder zelf bewerken zo uitrollen.

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Penthe:

Ik heb daarvoor "Desktop PDF to Excel converter Pro" Gebruikt dit had ik voorheen nodig voor mijn werk dus het programma is niet zo jong meer. Het kwam er inderdaad zonder zelf bewerken zo uitrollen.

 

De software die jij gebruikt kan ik niet terug vinden, maar ik vond wel de volgende gratis online conversion site.

Het resultaat van de conversie PDF naar Excel geeft identiek hetzelfde resultaat als jou conversie.
Die site heb ik ge-bookmarked want het resultaaat is steengoed.

 

https://www.pdftoexcel.com/

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep heb ik gezien maar die is een beetje prijzig (150 €) temeer omdat ikzelf al lang geleden "Foxit Phantom PDF" gekocht heb voor een vergelijkbare prijs.

Die Foxit heeft to nu toe alle pdfs vlekkeloos omgezet naar Office files, maar het omzetten van de TV-V zenderlijst is nog NOOIT gelukt.

Ik hou die "Free conversion link" voor het geval TV-V weer met een nieuwe lijst komt aandraven.

 

Prettig weekend en hou jou voeten warm.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die free conversion zat een tijd geleden nog niet op de website, en ik heb hier pdfs die de free conversion link niet kan converten, helemaal niet goed en het programma convert ze wel goed. Maar dat die free conversion met de TVV lijst wel werkt is mooi meegenomen. 150 Euro is inderdaad erg duur ik weet niet wat mijn werkgever er toen voor betaald heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...