Ga naar inhoud


Firmware updates voor Satlink meters ergens beschikbaar?


Zilverhippie

Aanbevolen berichten

Vroeger was er een Duitse site met veel informatie, vermoedelijk de site van de producent zelf, maar tegenwoordig krijg je daar een "Forbidden" foutmelding.

Iemand een idee als er een officiële site is voor Satlink meters met technische info en nieuwe firmware downloads?

Of is er misschien meer aan de hand met Satlink?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hou me ook aanbevolen. Met al die wijzigingen, is het een gehele klus om die manueel aan te passen.

Die micro usb aansluiting zit er daar .... bij.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt ze bij elke satshop tegen in alle maten en vormen, maar je hebt er geen idee van of het nu oude of nieuwe modellen zijn en de informatie klopt ook niet altijd.

Een overzicht van modellen met correcte informatie zou handig zijn, maar zoals gezegd lijkt er geen officiële site te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze wellicht?

https://satlink-uk.com/collections/software-updates

 

Ik zie ook een (grieks) filmpje op youtube over het aanpassen van transponderdata via google.

 

groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan zelf ook nog satlink.de aan het lijstje toevoegen (maar die werkt nu niet meer).

Keer op keer verkoopsites of support-forums die hun graantje proberen meepikken, maar geen officiële Satlink site en ook geen support zoals het hoort...

Ik ben zelf als hobbyist nog op zoek naar een meter, maar ik weet het momenteel niet zo goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...