Ga naar inhoud


VRT dvb-t stopt per 1/12


luisteraar

Aanbevolen berichten


3 uur geleden zei luisteraar:

geeft het beeld van dvb-t zender de melding dat ze stoppen op 1-12-2018

 

Momenteel is er nog geen melding dat ze stoppen.

1107Satfeeds-DX_43.png

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei luisteraar:

Die melding is niet altijd te zien

Twee keer die melding gezien bij begin van Nieuws 11:00 en 13:00 uur

Inderdaad. Nu ook gezien om 16.00 uur.

1107Satfeeds-DX_45.png

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gisteren een reclame in de bus van TV Vlaanderen. Gezien VRT stopt met uitzendingen bieden wij voor 9.95 euro antenne tv via DVB-T aan, je kunt de zenders + nog 13 andere zenders blijven ontvangen via je bestaande antenne en dit voor slechts 2 cent per zender. Als je nu abonneert dan krijg je je decoder en CI module met smartcard volledig terugbetaalt  Ik dacht dat het DVB-T2 was? Volgens TVV zou ik dus met mijn DVB-T tv alleen module en kaart nodig hebben, of ben ik mis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het einde van een tijdperk !

Zender uitgeschakeld☹️

1201Satfeeds-DX.jpg

1201Satfeeds-DX_1.jpg

1201Satfeeds-DX_2.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei astro iris:

Gisteren een reclame in de bus van TV Vlaanderen. Gezien VRT stopt met uitzendingen bieden wij voor 9.95 euro antenne tv via DVB-T aan, je kunt de zenders + nog 13 andere zenders blijven ontvangen via je bestaande antenne en dit voor slechts 2 cent per zender. Als je nu abonneert dan krijg je je decoder en CI module met smartcard volledig terugbetaalt  Ik dacht dat het DVB-T2 was? Volgens TVV zou ik dus met mijn DVB-T tv alleen module en kaart nodig hebben, of ben ik mis?

Je hebt ook een DVB-T2 decoder nodig. Is momenteel toch gratis indien je 2 jaar abonnee blijft. De CI-module met ingebouwde smartcard kun je later, als je ooit een nieuwe TV met ingebouwde DVB-T2 ontvanger koopt, rechtstreeks in het CI-slot van je TV steken. De decoder heb je dan niet meer nodig. Ik heb een Antenne-TV abonnement genomen voor ons vakantieverblijf in De Haan. Werkt perfect met de TVV antenne, die binnen staat en zonder direct zicht op zender Egem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2018 om 00:29 zei Andre1:

Je hebt ook een DVB-T2 decoder nodig. Is momenteel toch gratis indien je 2 jaar abonnee blijft. De CI-module met ingebouwde smartcard kun je later, als je ooit een nieuwe TV met ingebouwde DVB-T2 ontvanger koopt, rechtstreeks in het CI-slot van je TV steken. De decoder heb je dan niet meer nodig. Ik heb een Antenne-TV abonnement genomen voor ons vakantieverblijf in De Haan. Werkt perfect met de TVV antenne, die binnen staat en zonder direct zicht op zender Egem.

Deze morgen bij dealer langs geweest, antenne tv is interessant, eerstvolgende dagen neem ik beslissing. nog een vraagje is die decoder gebruiksvriendelijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...