Spring naar bijdragen
Marc-Sim

Inverto LNB perikelen

Aanbevolen berichten

Betreft Black premium twin:

Gisteren avond mijn Sony tv uitgeschakeld na het kijken op Arte hd (19.2) - Deze voormiddag tv terug aan (stond nog op Arte) doch helaas met een melding van géén signaal en lnb spanning = uitgeschakeld, controleer uw satelliet installatie - Schakelde dan eventjes naar één (23.5) en had beeld - Na zappen terug diezelfde melding .... - Na het checken van 19.2 met mijn Horizon meter schakelde die ook spontaan uit, in veiligheid dus - Heb toen direct aan die bewuste lnb gemeten aan beide uitgangen doch ook noppes - Na vervanging met een nieuw exemplaar was alles OK.

Gelukkig geen defecte Diseqc switches - Die defecte lnb meet  3,68 M-OHM op beide aansluitingen, had een echte kortsluiting verwacht ......

Heb in het verleden al meerdere INVERTO Premiums moeten vervangen met meestal een Horizontal-High probleem.    

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei smetje limb.BE:

Ik heb ook al 2 inverto red stuk gehad

Ja Smetje, was die meerdere defecte Red's nog vergeten ....  

• Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij mij ging na 2 jaar de Inverto Black Ultra quad kapot. Ik heb hier overigens nog 3 Alps quad, die het na 13 jaar nog prima doen.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inverto Black Ultra en ook enkele anderen hebben zeer goeie performance! De bouwkundige kwaliteit maakt dat de levensduur beperkt is en ook zitten er veel defecte bij!

De PRIJS is daar echter ook naar!

Heb er altijd een paar op reserve.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heeft iemand ervaring met HUMAX 112B SINGLE LNBS? 

Er wordt over het algemeen aangeraden om ALPS te nemen maar het blijkt dat die niet meer te krijgen zijn

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid