Ga naar inhoud


Nieuwe image: PurE2


Satneef

Aanbevolen berichten

ik heb het dze morgen nog maar een paar keer geprobeerd maar helaas pindakaas het wil niet gaan ik zet open pli op het stickje en hopzakee hij is vertrokken snap er niks van zou het kunnen dat er iets op staat dat ik alleen open pli kan gebruiken want die is er in de winkel toen op gezet zou dat kunnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 84
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat zou OpenPli wel willen :)

Nee hoor.. Ik denk dat je gewoon wat verkeerd doet... Dat wordt een ritje Haarlem :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha je mag ook naar Groesbeek komen, want het is niet moeilijk om dat ding te flashen, zo vaak gedaan.

@hubert1963 kijk eens op youtube daar staat het ook met beeld is misschien wat duidelijker voor je.

 

 

maar ik ga het toch even proberen 6.3.

 

gr.

henk

aangepast door henkie73

helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei hubert1963:

ik heb het dze morgen nog maar een paar keer geprobeerd maar helaas pindakaas het wil niet gaan ik zet open pli op het stickje en hopzakee hij is vertrokken snap er niks van zou het kunnen dat er iets op staat dat ik alleen open pli kan gebruiken want die is er in de winkel toen op gezet zou dat kunnen?

Heb je voor het PurE2 image te flashen wel de map formuler1 op de stick staan met daarin de 4 bestanden? Het zou er hetzelfde uit moeten zien als voor het OpenPLi image.

aangepast door carlo666
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja is het zelfde als open pli formuler en 4 bestanden heb deze morgen nog maar eens geprobeerd maar helaas wil niet gaan heb al de nieuwe bootmanger er op gezet maar niks hij gaat fashen en dan gebeurt er niks meer ik zet alles uit en nog eens geprobeerd niks ik zet open pli op stickje en hub het werkt snap het echt niet meer maar wat ik zo raar vindt is dat ik in het menu ga daar kan je ook flashen en ik zeg dat hij moet flashen daar staan al de open pli op die ik gebruikt heb is dat normaal? open pli 6.3 /open pli 7.0/open pli 7.1/open pli 7.2

PA270133.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de nieuwe bootmanger nog eens er op gezet want blijkbaar was het nog niet juist nu staat hij er te goed op en het resultaat is dat open atv  kan flashen en PurE2 kan ik nu ook flashen nu moet ik alleen uit zoeken hoe ik het moet in stellen want ik heb een dubbele lnb en ik had geen beeld bij purE2 en bij open atv ook niet maar daar vindt ik geen cam het heeft lang geduurd maar zo ver ben ik al 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich vind ik de image helemaal niet slecht.. Goed, een aantal probleempjes, maar die waren er met de start van OpenPli ook. Kwestie van progressie, ervaring..

Op de DM800se v2 en de DM8000 liep het in het begin zeker niet soepel, maar wie heeft die ontvangers nu nog? Heb op de MultiBoot van de Mut@nt HD60 ook een recentere PurE2 gezet en dat loopt stukken beter dan de oude versie. Over de skin valt te discussiëren is een zaak van persoonlijke smaak. Momenteel vind ik hem zelfs iets beter (completer) dan OpenVision 7 die ik een beetje als de meest naastliggende cocurrent zie...

Grootste gemis van OpenVision vind ik Samba. Die heb je écht wel nodig om te communiceren met de PC... Zie je me al met FTP even 8000+ picons te pushen?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon, die van de FastScan. Lekker snel en makkelijk... Doe ik regelmatig op mijn hoofdmachine. FastScan en mijn losse lijsten. Met DreamBoxEdit sla ik hem centraal op. Dan via dezelfde DreamBoxEdit naar al mijn andere boxen (ook de tijdelijke testboxen). Zo heeft vrouwlief ook tijdens mijn 'gespeel' haar kanalen ter beschikking. OScam lijntje naar mijn kaartserver en klaar....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...