Ga naar inhoud


radio laten scannen op samsung galaxy j4 plus


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Heb een nieuwe samsung galaxy j4 plu s met android 8.1 gekocht , ontdekte al snel dat ik op de radio niet kon scannen. De hoofd telefoon had ik al aangesloten want de kabel is tevens antenne ,ook een muziek nummer wat ik gevonden had op internet speelt hij wel af maar via de speaker. Dus de hulplijn van samsung opgebeld en die konden er niet uitkomen waarom geen geluid via de oortelefoon,de originele had ik al getest op een handradio volop geluid , daarna op advies van samsung hulplijn opgestuurd naar een samsung gecertificeerde reparateur onder garantie .Na drie dagen terug gekregen met een melding via de mail naar mij ,de nieuwste software er op gezet en probleem met de oortelefoon NIET GECONSTATEERD . De volgende dag alles aangesloten en GEEN RADIO kunnen scannen ,weer opgebeld naar samsung hulplijn allerlei adviezen opgevolgd zonder resultaat wisten het ook niet meer,Even ter verduidelijking mijn samsung galaxy j4 plus is een budged telefoon en daarom kan je zonder data verlies ook gewoon naar een frequentie scannen , met samsungs hulplijn kan ik niet verder , WIE WEET EEN OPLOSSING ??????

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi peterp

meld je aan bij https://androidworld.nl/forum/

Ik weet bijna zeker dat je probleem wordt opgelost; het zijn -net zoals hier- zeer behulpzame mensen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi D-box, hier even een berichtje heb gedaan wat je melde  over android.nl denk echt dat ik er veel mee ga doen . Maar het probleem  met de audio van de samsung galaxy j4+ is vanmiddag opgelost door een overbuur die had wat moeilijkheden met zijn auto waar ik veel vanaf weet,dit opgelost vroeg hij mij hoe het met m,n sansung galaxy ging,ik vertelde mijn probleem en hij vroeg laat eens zien en hij drukte de jackplug er zo in dat alles werkt,hij vertelde dat bij een samsung galaxy de plug van de oortjes er dieper in moest tot dat je klik hoorde ,niet bang zijn dat je het er doordrukt. Je begrijp mij wel toen ik vroeg waar het gat in de straat was !! in ieder geval bedankt D-box

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi peterp

Bedankt voor de terugkoppeling (ik was zeer nieuwsgierig naar de oplossing).

Gelukkig werkt het nu zoals je wenst.

Groetjes man, en ik wens je veel plezier met je nieuwe Samsung!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...