Ga naar inhoud


HD+ CARD & VIACCESS CI MODULE ORCA


dirk044

Aanbevolen berichten

Ik wil graag o.a. My Zen HD op 0,9E Freq. 11900H ontvangen, maar deze is gecodeerd met Viaccess.. Ik heb uiteraard Eutelsat 09.0E op mijn Big BiSat zitten.

Kan ik met een Viaccess CI Module Orca Secure deze zender en meerdere met Viaccess gecodeerde zenders dan wel ontvangen.

Mijn tweede vraag is of ik met een HD+ card in mijn VU+ Solo 4K alle Duitse HD zenders zonder problemen kan ontvangen of moet daar ook een module bij.

 

Mijn VU+ werkt met Open Pli 4.

Ik was een paar weken geleden in Duitsland en heb daar toch niet een HD+ kaart gekocht omdat ik niet zeker weet of het zal werken.

Ook de Duitse verkoper kon mij dat niet garanderen.

Vandaar mijn vraag hier op het forum.

Alvast bedankt voor ieders antwoord en behulpzaamheid !

CAHORS Big BiSat met Twin LNB's 5xRELOOK RE-T1EC & 3xVENTON Rocket EXL-T 

op 8 Satellieten:  05.0˚W / 04.8˚E / 09.0˚E / 13.0˚E / 16.0˚E / 19.2˚E / 23.5˚E / 28.2˚E

PANASONIC OLED TX-65JZW984 4K UHD / VU+ SOLO-4K UHD / VANTAGE 8000-S HD

Latitude: 52.2933 / Longitude: 4.9827 / AVATAR: IntelSat bij Langendorf (D) Foto 01 Sept. 2010

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

In een Vu+ Solo 4k werkt het HD+ CI module in combinatie met VTi, kijk daarmee onder meer de F1 in UHD 4k.

 

De kaart zou ook kunnen werken in de kaartlezer zonder CI+ module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vraag kan ik met een garantie beantwoorden... Iedere HD+ kaart kan werken ZONDER module in een ontvanger. Gebruik hem hier al sinds maart. 

Ik heb de CI+ module wel, maar dus NIET in gebruik...

Draai met OScam 11537 in een RasPi kaartserver..

 

 

IMG_1019.PNG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Citaat

DRM-oplossing maakt de Cartesiaanse Farncombe-beveiligingsaudit van Farncombe compleet.
Datum: 28/06/2018
Viaccess-Orca Connected Sentinel DRM Solution Voltooit de Cartesiaanse en rsquo;s Farncombe Security Audit en handel;    

Viaccess-Orca (VO), een globale leider die OTT en TV-platforms, inhoudsbescherming, en geavanceerde gegevensoplossingen verstrekt, kondigde vandaag aan dat zijn Verbonden DRM van de Schildwacht een streng overzicht door Cartesian, een onafhankelijk adviesbureau voor de communicatie en digitale media industrieën heeft voltooid. Cartesian's Farncombe Security Audit™ beoordeelt de vereisten van beveiligingsoplossingen om te bepalen of ze voldoen aan de complexe behoeften van IPTV, gebaseerd op de beveiligingsarchitectuur, het genereren en gebruiken van sleutels, content-beveiliging, cryptografische algoritmes, design en operationele omgeving.
"We hebben de compliance van Connected Sentinel DRM getoetst aan de specificaties van MovieLabs voor IPTV 4K premium content die nodig is voor content en rechthebbenden", zegt Brian Paxton, hoofd van Security Consulting bij Cartesian. "Het doorlopen van het veeleisende proces van de Farncombe Security Audit toont Viaccess-Orca's toewijding aan het ontwikkelen van robuuste oplossingen die een antwoord bieden op de uitdagingen waar contenteigenaren en -aanbieders mee te maken hebben".
Viaccess-Orca's Connected Sentinel DRM-oplossing stelt exploitanten en omroepen van betaaltelevisie in staat om op een veilige manier premium VOD, live en opgenomen inhoud te leveren op elk scherm, inclusief Android™, iOS® en PC-apparaten. Connected Sentinel bevat VO's eigen DRM en een multi-DRM-back-end platform en wordt momenteel gebruikt door meer dan 30 toonaangevende operators over de hele wereld en met succes ingezet op 4K STB's voor IPTV en OTT ecosysteemdiensten.
"Cartesian voert al meer dan 15 jaar beveiligingsbeoordelingen uit en is binnen de industrie zeer vertrouwd voor haar beoordelingen", zegt Pierre-Alexandre Bidard, Vice President van Partnership and Marketing Products bij Viaccess-Orca. "De Cartesiaanse beoordeling versterkt dat onze Connected Sentinel DRM-oplossing werkt in overeenstemming met de industriestandaarden en veilige, end-to-end ketens biedt voor UHD-beveiliging in een verscheidenheid aan distributieomgevingen.
Inhoudeigenaren die meer willen weten over de resultaten van de Farncombe Security Audit for Connected Sentinel kunnen meer informatie opvragen bij Viaccess-Orca.


Tags: Viaccess-Orca | OTT-oplossingen | content delivery | levering van digitale media | content monetisatie van content
Ingediend door Netra Ghosh (Dundee Hills Group)

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

Bron een IBC rapportage

 

de viaccess orca module met ingebouwde chip zou een oplossing zijn als de TV provider die zender ook in het zenderpakket heeft opgenomen

dat is echter niet het geval niet per satelliet en niet via IPTV dus kun je de vraag als beantwoord beschouwen

Canned Heat

JamiroQuai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...