Ga naar inhoud


Langzame opstart na update w10


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Sinds een lange tijd geleden merk ik dat als mij computer sneller gaat opstarten er een update van meneer windows er aan komt

na de update gaat de opstart weer behoorlijk langzamer dan ik gewend bent, wat dan volgt in de weken daarna is dat het opstarten langzamerhand

weer sneller gaat en sneller en ik weer weet dat de volgende update er aan komt .

Van morgen weer opgestart en ja hoor daar gaat mijn raam naast mij open en meneer windows steekt zijn hoofd naar binnen en zegt

goede morgen meneer de ..... .... wilt u de computer opnieuw opstarten ik heb uw volgende verslavings update weer voor u

weigeren kon alleen vroeger nu krijgt u hem of u wilt of niet joepie , ik weet dat het in belang van mijn bescherming is maar ?????

Nu is mijn vraag komt er misschien een nieuwe windows nr : zoveel 11of 12of 13 eraan zodat iedereen zegt nou graag of ben ik de enigste

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja je moet eigenlijk helemaal niet geïnformeerd worden en er ook niks van merken

wat de updates en upgrades betreft

maar het is begrijpelijk dat als je dat wel allemaal ziet gebeuren, dat windows ook een backup aanmaakt voor en tijdens deze eerste opstart

dat kost extra tijd

 

als je de task manager of taakbeheer tijdens die opstart fase bekijkt is er heel veel aan de hand wat bij langzame hardware configuraties qua tijd opvalt

na dat het allemaal voorbij en gebeurd is, start je pC gewoon even snel als voordien

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...