Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
blitz10

Windows 10 windows 10 terugzetten naar kale windows 10

Aanbevolen berichten

Heb een laptop, vroeger stond hier op windows 7.inmiddels staat er windows 10 op.

kan ik deze laptop terug zetten naar een kale windows 10 versie, zodat ik weer een schone versie heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ok maar wordt deze dan teruggezet naar windows 10 of windows 7 ( fabriekinstelling )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Wie is er online   0 leden

Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

• Gerelateerde inhoud

• Door Con
      Ik heb een i3 NUC met 124GB, deze raakt vol.

Heb een nieuw kaartje geselecteerd, de Crucial MX500 m.2 1TB,
      een M2 kaartje.

Ik heb in de NUC geen SSD, dus alleen het kaartje.

Hoe kloon ik nu van mijn oude M2 kaartje naar de nieuwe?
      Ik heb een externe ssd ter beschikking.

• Door Jürgen
      Op moet een Schwaiger SF 9002 Sat Finder updaten en de daarvoor benodigde Updater werkt alleen op Windows.
      Nu gebruik ikzelf uitsluitend Apple, o.a. een MacBook Pro en wil daarop Parallels gebruiken, geen probleem op zich maar de voor de Schwaiger SF 9002 bedoelde Updater oftewel de Software die de Update voor de Schwaiger SF 9002 uitvoert maakt gebruik van een COM poort en die zit er niet op de MacBook en kan dientengevolge ook niet door de Mac aan Windows 10 beschikbaar gesteld worden.

Nu las ik hier en daar iets over het gebruik van Virtuele COM poorten maar snap daar eerlijk gezegd niet zoveel van.

Weet iemand iets meer over het mogelijke gebruik van een Virtuele COM poort op Windows 10 en dan bij voorkeur ook nog onder Parallels of VMWare?
    • Door Con
      Tot voor kort had ik op mijn tablet en PC toegang tot Linux cliënts middels verkenner.
      Dat is voorbij. Windows laat de VU, Debian en de Pi-tjes niet meer zien.
      Wordt er een beetje moe van.

Wie maakt mij weer een beetje fit?
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid