Jump to content
Sign in to follow this  
Tonskidutch

windows 10 firefox 70.0 opties

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By pirrewit
      De laatste tijd gaat de virusscan zijn gangetje. Avast is al jaren geprogrammeerd om te starten om 14.00 hr. Dat ging al honderden keren goed maar de laatste weken start hij naar eigen goeddunken ergens tussen 14.00 en 20.00 hr. Nooit meer op een vast tijdstip. In de settings staat nog steeds keurig 14.00.
      De laatste dagen is er ook nog de screensaver die raar doet. Soms valt die gewoon weg en staat er in de instellingen niet meer "foto's" zoals ook al jaren maar simpelweg "geen"  en dan komt er uiteraard geen screensaver. Terug foto's instellen en dan gaat het weer goed maar onbekend voor hoe lang weer. Gebeurd soms eens per dag soms meerdere malen per dag.
      grts
    • By Checkin
      Bij een nieuwe Lenovo laptop wil de installatie van Mcafee niet door lopen/ voltooien. Ik krijg een foutmelding  12152.  Het vreemde is ook als ik bij Microsoft Office 365 wil downloaden/ installeren dat ik daar ook een  melding krijg dat er iets met de verbinding aan de hand zou zijn ?

Om uit te sluiten dat er iets met de verbinding zou zijn,  alles lijkt gewoon te functioneren, websites etc zijn gewoon te benaderen, heb ik de laptop verbonden met mijn hotspot van mijn telefoon (4G).  Nu kan ik beide software installaties wel voltooien .

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn dat dit niet lukte via mijn vaste Ziggo internet ( modem in bridge) , met een Draytek Vigor  2130 router.

• By joker55
      korte vraag: waar kan ik de favorietenlijst vinden in windows 10 / edge?

ik copieerde altijd de actuele favorietenlijst uit explorer / win 9 van mijn desktop op een aparte stick als ik met vakantie ga, en had zodoende de actuele lijst voor mijn laptop met win 9.
      nu, sinds kort een andere pc met win 10/edge (klote programma) maar kan nergens de edge favorietenlijst vinden om op mijn laptop te zetten.
      ik zit helaas met edge, aangezien mijn bankprogramma zit te mekkeren als ik internet explorer gebruik, en laptop is te licht voor win10.
    • By marcow
      Beste,

Toen ik vandaag mijn PC opstartte kreeg ik een melding dat Microsoft Edge is aangepast ; ik zie nu een ander pictogram onderaan op de balk staan   ( vorige leek op een e ).
      Als ik voorheen een banksite opstartte kreeg ik een groene  beveiligingsbalk bovenaan de website ivm internet bankieren .
      Deze balk verschijnt nu niet meer .
      Kan ik dit ergens aanpassen
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy