Ga naar inhoud


Usb overzetten naar fat32ik hoop dat ik in het juiste


Gast peterp

Aanbevolen berichten

Ik heb een usb it...o 64 gb met exfat en nfts, ook heb ik een mediaplayer en een s..y smart televisie . Nu mijn probleem : mijn mediaplayer accepteerd allen nfts en fat 32, mijn smart televisie accepteerd alleen fat 32, nu wil ik de usb stick formateren naar  fat 32 ben er al mee bezig geweest maar het lukt mij niet de usb stick blijft op nfts en exfat staan heb ook gelezen dat fat32 geen 64 gb aankan , ik betwijfel dat omdat ik een andere usb stick heb van een firma uit eindhoven die begonnen is met gloeilampen die alleen fat 32 heeft met 64 gb en werkend dat even terzijde ::  wie weet wat ik moet doen om die eerste usb met nfts en exfat te veranderen in fat 32???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Alle info hier: https://nl.wikipedia.org/wiki/FAT32

 

Dus met FAT32 kan je een USB/Schijf van maximaal 2TB aan. Maar de maximale bestandsgrootte is 4GB. Niet goed gelezen dus 🙂

 

Wat gebruik je om de stick te formatteren?

 

https://www.seniorweb.nl/artikel/formatteren-doe-je-zo

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de naam van dat programma kan toch geen probleem geven.Wel geen link plaatsen naar verkoopsites.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

IK heb geprobeerd easus partition master / minitool partition tool /macrorit alles de free edition . Alle programma,s werkte maar als ik dan ging kijken op m,n usb stick van itenso , rechter muisknop eigenschappen staat er FAT 32 . Ga ik zogenaamd de usb stick formateren en kijk wat er werkelijk op de usb stick staat zie ik NFTS en EX FAT . Zet ik er een video en muziek fragment op heb ik weer hetzelfde probleem wat ik het aller eerste melde , ben bang dat het alleen lukt als ik de betaalde pro edition heb , Dus eigenlijk voor mij einde oefening JAMMER !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De hp usb disk storage format tool werkt alleen als je de pro versie KOOPT !!!!! en voor die ene keer zoiets kopen ????

 

Die van de ridgecrop consultants ltd werkt  maar kan alleen maar 4 gb formatteren en ik wil in mijn itenso usb stick 64 gb waar ntfs en exfat op blijft staan

alleen fat 32 met inhoud van 64 gb schijnbaar met de free edition lukt dat niet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-2-2020 om 01:25, Pionewbie zei:

SanDisk raad het gebruik van FAT32format van Ridgecrop Consultants Ltd aan voor USB sticks van 64 GB of groter.

 

5 uren geleden, peterp zei:

Die van de ridgecrop consultants ltd werkt  maar kan alleen maar 4 gb formatteren en ik wil in mijn itenso usb stick 64 gb waar ntfs en exfat op blijft staan

alleen fat 32 met inhoud van 64 gb

 

Ridgecrop Consultants Ltd  werkt perfect voor usb stik 64 GB of groter, heb er zelf ook mee geformatteerd. 

http://www.ridgecrop.demon.co.uk/index.htm?guiformat.htm

 

Van horen zeggen of zelf uitgeprobeerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat hij een USB stick heeft met 2 partities 1 NTFS en 1 EXFAT, dat zal hij eerst beide partities moeten verwijderen en dan een nieuwe FAT32 partitie aanmaken en dat doe je met een partitie manager.

 

Misschien lukt het ook met Windows Disk Manager om de 2 partities te verwijderen en dan een nieuwe partitie maken en deze dan in FAT32 te formatteren met FAT32format van Ridgecrop Consultants Ltd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb beide partities verwijderd met ease us partition master 13.8 en hebt geprogrammeerd FAT 32 maar zodra ik dan ga kijken of de FAT32 er in staat dan zegt meneer windows NTFS EN EXFAT terwijl als ik op de usb stick zelf klik staat er FAT32  ,  ik zie het zo :: de naam op de verpakking kan ik veranderen maar de naam van de inhoud niet  ,  ik geef niet op en blijf jullie adviezen opvolgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb er een avi film opgezet via de computer en op m,n smart televisie sony speelt de usb stick af MAAR op de popcorn hour media player loopt de usb stick vast en blokkeert hij de popcorn als ik de usb stick weer aan de computer koppel en klik op de optie formatteren  laat de usb stick zien wat er op staat en dat is ntfs en exfat , NU heb ik een Phillips usb stick er maar bij gekocht 64 GB en daar staat alleen FAT32  met 64 GB geheugen op en die speelt af op de sony smart en de popcorn hour mediaplayer  weet jij het dan weet ik het ook !!!!! zet ik de itenso op exfat of ntfs weet niet meer welke maar dan speelt de usb stick wel op de popcorn mediaplayer af maar niet op de sony smart tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...