Jump to content
Sign in to follow this  
marcow

windows 10 Update Windows10

Recommended Posts

Beste,

Toen ik vandaag mijn PC opstartte kreeg ik een melding dat Microsoft Edge is aangepast ; ik zie nu een ander pictogram onderaan op de balk staan   ( vorige leek op een e ).

Als ik voorheen een banksite opstartte kreeg ik een groene  beveiligingsbalk bovenaan de website ivm internet bankieren .

Deze balk verschijnt nu niet meer .

Kan ik dit ergens aanpassen

gebruik firefox of brave....

Nee, ik gebruik F-secure  van Xs4all

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By on1bes
      Na de laatste Win10 v2400 update deze week zijn er terug netwerkproblemen.
      Dat was enig tijd geleden (vorig jaar of zo) ook al het geval: toen was er een probleem dat MS Windows 10 het SMB netwerk protocol niet meer ondersteunde.
      Als iemand netwerk-shares gebruikte ( Sat Box, USB stick in Router, enzo), ware die plots niet meer zichtbaar.
      Het aanzetten van het oude SMB v1 protocol in Windows loste dit op. MS had dit evenwel niet graag, maar het werkte terug !
      Ik heb natuurlijk onmiddellijk gecheckt of dit oude protocol nog aan stond, en dat is YES.
      Nu is het probleem gelijkaardig, dat de netwerk-shares wel zichtbaar zijn in b.v. "deze PC", maar NIET benaderbaar zijn.
      Je krijg een foutvenstertje, dat de netwerknaam niet meer geldig is ! en moet die opnieuw aanmaken, telkens na een herstart.
      Een workarround is, dat je zelf je netwerk-schares namen moet verwijderen, en terug moet aanmaken. Hierna zijn ze meestal terug benaderbaar.
      Heel lastig dus als je een hard-disk of USB stick of Sat-bax via je netwerk hebt zitten. Ik heb dit op verschillende computers/Laptop's.
      Ik heb vandaag nog es getest  op een oudere machine met Win10 v1903, en die had (nog) geen problemen.
      Op een ge-update machine (laptop en een gewone PC) naar Win10 v2004 is dit WEL een probleem.
      Is dit een bug in Windows, of is men ons weer aan het pesten vanuit MS, ik weet het nog niet.
      Op internet ga je weinig nuttigs vinden, dat zijn allemaal oude verhalen van de vorige netwerkproblemen met SMB1 protocol.
      Nuttige reacties zijn welkom.
    • By pirrewit
      Ik heb Defender ipv Avast maar ik weet niet meer waar ik een schedule kan maken om een scan op te starten.  Er stond/staat er wel ergens een maar die start niet meer op het ingestelde uur en ik vind niet terug waar ik dat heb ingesteld.
      grts
    • By Con
      Er moeten 2 HD's (1,5 TB en 0,5 T gekopieerd worden
      naar een 4 TB schijf (meerde partities)

Via verkenner wordt dat  minimaal nacht- dan wel weekwerk.

Is er een alternatief?
    • By wanderer
      hoe kan ik een gedownload bestand dat uit meerdere .rar0 files bestaat uitpakken?
      zie de afbeelding

• Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy