Ga naar inhoud


FTP app


michaelangelo

Aanbevolen berichten

Voorheen maakte ik gebruik van FTPOnTheGo Pro, een betaalde app, maar werkte goed. Ik kom ermee nog altijd in mijn dm 8000, maar helaas niet met mijn dm 920. Waar het aan ligt weet ik niet. Maar goed. Zijn er nog andere ftp apps die erg goed werken icm een linux box. 

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites


FTP is een vrij standaard gebeuren. Als dat met de één werkt, werkt dat met de ander ook. Alleen het IP van de box, de inlog en het password moet kloppen. Eventueel kun je verbinding van 'aktief' naar 'passief' omzetten....

Afhankelijk van de software in de box is het password wellicht anders dan wat je op de DM8000 had...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enkele programma’s geprobeerd. Met enkele waaronder FTPOnTheGo krijg ik alleen maar 2 bestanden te zien, te weten . Cache en .bash. Met ftp file manager krijg ik wel alle files te zien maar kan deze niet bewerken.

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

FTP is ook geen editor! Het is een transfer programma. Alleen zitten er in vele óók extra functies w.o. editen. Neem b.v. DCC van Dreamboxen, WSFTP, WinSCP. Allemaal FTP programma’s with benefits. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een reactie gehad van de app ontwikkelaar. Ik gaf aan dat bij inloggen op mijn linux box niet langer bestanden worden weergegeven. Ik kreeg een terugkoppeling dat ik achter het ftp adres het volgende moest toevoegen /../. Dus voorbeeld interne ip 192.168.178.5/../

 

Nou idd. Alles wordt weer weergegeven 😁😉

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...