Ga naar inhoud


Smart card canal digitaal


Bart53

Aanbevolen berichten

Hallo.

Omdat mijn smartcard slecht wordt, plastic laat los ben ik op zoek naar smartcard met overname formulier.

CD levert die niet meer, nieuwe ontvanger aanschaffen.

ik heb thuis een ontvanger en een ontvanger in caravan, dus wissel kaart regelmatig.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites


23 minuten geleden, Bart53 zei:

Hallo.

Omdat mijn smartcard slecht wordt, plastic laat los ben ik op zoek naar smartcard met overname formulier.

CD levert die niet meer, nieuwe ontvanger aanschaffen.

ik heb thuis een ontvanger en een ontvanger in caravan, dus wissel kaart regelmatig.

 

Heb je CDS wel echt gebeld? Want ze kunnen een defecte seca kaart gewoon omwisselen en dat doen ze nog gratis ook.  Als 1 medewerker het niet begrijpt gewoon nog een keer bellen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een keer contact gehad met CD en kreeg geen nieuwe kaart, ik moet nog ergens een kaart hebben liggen zonder overname formulier, Die kon ik een paar jaar geleden niet gebruiken maar nu hoorde ik dat ik die wel kon laten overzetten als er meer als 2 jaar geen abonnement op heeft gestaan.

Dus ik aan het zoeken, gaat de telefoon CD meneer u krijgt toch een nieuwe kaart omdat u al zo lang een abonnement heeft.

Wordt vervolgd.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je merkt nu toch dat ze sterk aandringen op hun nieuwe systeem.. Heb dat zelf ook voorgehad. Oude kaart (via ruil in België) ging stuk.. Nieuwe aangevraagd, maar werd in eerste instantie ook geweigerd. Na veel dringen (ik kan gewoon opzeggen) dan toch een splinternieuwe kaart....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De druk begint toe te nemen met al die opzeggers die voor zijn gegaan, in principe moet Canal Digitaal je een nieuwe Seca3 kaart leveren, want de kaart is verzekerd in het abonnement. 

 

Tot op heden op de IPTV kanalen na gebeurd er nog niets, maar de druk begint toe te nemen.

 

Die gebaksdozen probeert elke provider door ieder zijn/haar strot te douwen, als ze nou eens een CI+ module zouden leveren die 3 of 4 lijntjes voor binnenshuis zouden leveren (één hoofdontvanger en slave ontvangers), dan kan ik ermee leven mits ze zich niet uit de markt prijzen, komen ze eindelijk eens 1 belofte na.

 

Een module steeds wisselen is ook niet geweldig, dat is volgens mij met al die pennetjes waar de module steeds overheen geschoven moet worden niet bepaald ideaal, één keer verkeerd en je hebt een flink probleem.

 

Als Joyne de module eens zou aanpassen, 3 a 4 lijntjes voor binnenshuis gebruik, dan heeft Canal Digitaal het nakijken. 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Bart53 zei:

Toch wel weer positief voor CD.

Eigenlijk juist niet! Ze hadden deze service direct aan moeten bieden. Ze hebben je eerst geprobeerd te 'bamboozlen' naar hun nieuwe systeem! Daarna 'u krijgt géén nieuwe kaart' en pas in derde instantie pas het aanbod voor een nieuwe kaart..

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...