Ga naar inhoud


Mijn Laatste Feed!!


Feedhunter Rini

Aanbevolen berichten


Hallo, Rini.

 

Spijtig dat je afscheid moet nemen van je leuke hobby.

Alvast bedankt voor alle leuke feeds en berichten die je op het forum hebt geplaatst.

Hou je gezond en geniet van jullie appartement.

 

Satfeeds-DX

  • Like 1
  • Bedankt 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hallo Rini, ik sluit mij hierbij aan.

 

Ik keek altijd even naar de feeds die je weer gevonden had, een brede kijk op de wereld.

Wie weet is er nog een technische oplossing om toch naar feeds te kijken.

 

Cees.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rini,

 

Het gaat je goed . Hou je haaks en vooral gezond.
Je was toen ik begon als feedhunter , jaren geleden , mijn inspiratiebron en drijfkracht om aan deze mooie hobby te beginnen.

Eenmaal na je persoonlijke bezoekje bij mij thuis zij we echte vrienden geworden. Alles klikt gewoon tussen ons , niet alleen qua uiterlijk maar ook qua karakter. Je bent een top vriend ! Ik hoop dat we elkaar nog eens ontmoeten , misschien dit najaar als alles meezit. Een ding is zeker we blijven vrienden voor het leven.
Groeten aan je vrouw en geniet nog veel van de feeds die wij nog plaatsen , wij gaan nog een eindje door.

tenor.gif

  • Like 2

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 14-9-2020 om 19:58, Feedhunter Rini zei:

Helaas vanwege een verhuizing naar een appartement: einde Feedhunting voor mij.

Da's jammer !! Hier heb ik wel geluk te mogen schotelen !!

Rini , het ga je goed , en mocht je toch weer kunnen schotelen , ALTIJD welkom !! 🙂👌

Groetjes: Cookie Monster 🙂

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...