Ga naar inhoud


Tv Vlaanderen ontvangen in Nederland?


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Nu eens omgekeerd...kan je een officieel abonnement nemen op Tv Vlaanderen in Nederland? Dus met een Nederlands thuisadres en banknummer? In België kijk ik ook al een hele tijd naar Canal Digitaal dus omgekeerd lijkt me ook mogelijk? (althans voor de Nederlanders die interesse hebben in de Vlaamse zenders).

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet dat je hier graag reclame maakt, maar dit staat gewoon te lezen op de website van TV Vlaanderen.

 

Kan ik in het buitenland tv-kijken via TV VLAANDEREN?

 

Ja, kijken via de satelliet kan in bijna heel Europa. De app van TV VLAANDEREN is in alle EU-landen te ontvangen. Tv via internet en de Smart TV applicatie zijn helaas niet te gebruiken in het buitenland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat dit prima gaat. EPA verklaring en domiciliërings verklaring naar TVV sturen.. Binnen 2 weken beeld. Goden zij dank nog een losse kaart...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon in Frankrijk en ontvang TVV via mijn sat-ontvanger zonder problemen.

- Ik heb nog een oude TVV-kaart

- Ik betaal mijn abo maandelijks via mijn Franse bankrekening met een domiciliering voor TVV.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact! :) 

Maar voor jou had ik er ook één, maar die meneer ging scheiden en moest verhuizen (zonder schotel) dus kaart opgezegd.... Toen kwam Chucky2 om de hoek kijken...

Buurman stinkjaloers... Eleven Sport.. Komt regelmatig kijken....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

Leuk om te horen dus Tv Vlaanderen in heel Europa! Maar dus ook Canal Digitaal in heel Europa (via schotel). Jammer dat dit verhaal niet geldig is bij alle kabel tv aanbieders! Bij Telenet in Belgie enkel VTM en bij Ziggo Nederland enkel RTL4...maar dus wel beiden te ontvangen via satelliet. 

aangepast door satellitetv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...