Ga naar inhoud


extra tuner in vu+ solo 4K


joker55

Aanbevolen berichten

Ik kon het plaatje later niet meer toevoegen, vandaar hier als bijlage mijn opstelling.

Bij de rode vierkantjes heb ik wat zitten wisselen tussen ingang a van de VU, met de humax, later de humax met ingang B, maar zoals gezegd, probleem blijft bij de VU.

sat opstelling.jpg

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Een andere oorzaak kan een defecte harddisc of een wankele netwerk verbinding zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk bij 3 3 zit een kabelbreuk, heel duidelijk te zien in je tekening

:grin:

 

een nieuwe Ultimo4K SOLO4K heeft geen voeding problemen

alleen als je er kortsluiting mee maakt ergo f-connectoren nieuw en coax nieuw

en ceesv zijn opmerking zou kunnen; stroomloos maken de hdd afkoppelen en dan opnieuw testen

aangepast door Tonskidutch
model

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

kijk bij 3 3 zit een kabelbreuk, heel duidelijk te zien in je tekening

scherp opgemerkt…… zal zo nog ff kijken/controleren.….  :)

 

Tsja….. HD eruit, en dan weer testen.  De problemen zijn echt random, soms zit er 1 maand tussen, en 1 maand zonder HD is geen optie.

 

ceesv heeft wel wat anders bij mij wakker geschud met zijn opmerking over netwerk.

nu al maanden heb ik een shit / crappy netwerk verbinding via TELE2, met heeeeel veeeeel storingen.  (ook al een keer hier over gehad)

ik heb al 3 nieuwe modems gehad, maar blijf uitval krijgen, bijna elke dag wel even.

herhaaldelijk valt gewoon internet uit, en meer van die shit, waardoor mijn server (Synology NAS) ook behoorlijk veel last van heeft, gezien de rare logfiles af en toe..

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...