Ga naar inhoud


Amiko DM 3800 afstellen


klakke007

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, a33 zei:

 

@klakke007 :

Ik zou benieuwd zijn naar de engelse (en andere anderstalige) menutekst(en).

[ LONGitude moet east of west zijn, LATitude moet noord of zuid zijn. ]

 

Ik zou hier nog benieuwd naar zijn:

Staat in het engelstalige menu "Latitude" of "Longitude ",waar nu bij jou "Breedte" staat (met de E van East)?

Ben benieuwd of dit gewoon een vertaalfout is (ik heb al hele rare gezien in een oude XSAT van mij), of dat er 'in alle talen' sprake is van een foute opzet.

 

Groet,

A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geachten,

Vandaag is schotel 88 cm en nieuwe LNB zoals sprietje had voor gesteld toegekomen,heb deze namiddag alles geplaatst zonder de amiko md,met digitaal satfinder (freesat V8 Finder) gezocht naar de satelieten 23,5 en 19,2 maar niet gevonden,de eerste sateliet die ik vond was op 28,20 en heb hem dan laten scannen,ik herrinner mij dat via de dishpointer een afstelling kon kiezen waar ik de richtlijn kon hebben voor 19,2 23,5 en 28,2 (ik veronderstel dat de schotel op die richting staat)Daarna een automatische sateliet installatie laten doen en tot mijn grote verbazing vond hij 19,2 met de melding op A,dan 23,5 met de melding B te gebruiken, of hij 28,2 gebruikt heeft weet ik niet (ik weet niet welke posten die heeft,maar in ieder geval heb ik iets over de 2000 zenders.Ik kan nu kijken naar 19,2 en 23,5 zoals mijn voorkeur was.Alles staat nu tegenaan gedraaid en heb een beetje schrik om alles blokvast te zetten.Moet nog wel de zenders op de juiste plaats zetten maar dat vind ik niet erg.

Bij deze wil vooral sprietje en a33 bedanken, en degene die bijgedragen hebben bij dit voor mij moeilijke materie,nogmaals nen dikken merci en ik kom geregeld nog eens kijken op dit forum (dagelijks)Ondertussen heb ik heel veel bijgeleerd,

mvg.Roger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...