Ga naar inhoud


TV Vlaanderen -decoder


klakke007

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Wanneer die als 2 e kaart met abonnement en bijbehorende betaling  is aangemeld, blijft die actief met het laagste abonnement.

 

Wanneer je op dit moment maar een kaart hebt, wordt die afgeschakeld, en moet je die TVV ontvanger meeslepen naar de camping.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Klakke007

Welke zenders hieronder kun je wel ontvangen via Sat.

 

2083418033_eleven323132.PNG.0d56f9db4c6fbe1c31b40ad205ee9b3e.PNG

 

 

850348541_eleven76en.PNG.86dbadc6c6e8bcaebffae38251630fef.PNG

 

Nr.enz...

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die zenders zonder transponder informatie worden niet uitgezonden via satelliet, alleen via internet te zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ceesv dat is juist maar in zijn eerste topic zegt hij dat hij in nederland 3 eleven zenders ziet.

 

''in Nederland heb ik ook TV Vlaanderen en daar heb ik wel de 3 eleven sports ondanks ik daar geen internet heb.Dus ik zie de bomen niet meer in het bos.

Daarom de vraag welke.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn toch 6 van die zenders, geen 3.

 

3 stuks eleven

3 stuks eleven pro league

 

de jupilair pro liga kan hij niet ontvangen, dat klopt, want die wordt niet per satelliet uitgezonden.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland heb ik een andere decoder dan thuis,maar momenteel ben ik in Belgie en weet ik niet welke decoder ik daar heb,en inderdaad er zijn 3eleven en 3 pro league,heb nog geen tijd gehad om de te kijken of ik de 3 eleven kan bekijken,ik kan kijken naar eleven 1 (meestal voetbal vh. buitenland) en naar eleven 2 (meestal basketbal Amerika) ik weet niet wat eleven 3 uitzend,

mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag jullie mening over deze ontvanger recorder,Interactieve HD-recorder M7 MP-201, ik heb hier de handleiding van dit toestel, https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/klanten/handleiding-snelstart-hd-recorder-mp-201.pdf  daarin staat dat ik beide coax kabels moet aansluiten,ik heb maar een kabel vanaf de schotel naar de bestaande ontvanger,dus is mijn vraag of dit gaat lukken om  naar de 6eleven sports te kijken.

Deze is aanbevolen door TV Vlaanderen. https://www.tv-vlaanderen.be/accessoires/decoders/interactieve-hd-ontvanger/

mvg.Roger

 

 

aangepast door klakke007
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De 2e kabel is voor opnemen, met 1 kabel kan je alleen live uitzendingen bekijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, klakke007 zei:

In Nederland heb ik een andere decoder dan thuis,maar momenteel ben ik in Belgie en weet ik niet welke decoder ik daar heb,en inderdaad er zijn 3eleven en 3 pro league,heb nog geen tijd gehad om de te kijken of ik de 3 eleven kan bekijken,ik kan kijken naar eleven 1 (meestal voetbal vh. buitenland) en naar eleven 2 (meestal basketbal Amerika) ik weet niet wat eleven 3 uitzend,

mvg.

Wat bedoel je hiermee, dat je niet weet welke decoder je hebt ? Je sprak toch van een SAB.

En die eleven 1 en 2 welke je daar noemt dat klopt.

Die derde is eigenlijk 1 en die ga je vermoedelijk niet zien. Is Jupiler pro league. En is wel via sat.nr 30 (zit er momenteel naar te kijken)(STVV - Genk)

En de losse kaart die je nu hebt is dat zoals de deze

IMG_0798.JPG

 

aangepast door Wimo01
Bijvoeging tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar moet je heel zuinig op zijn!!!

 

 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die wil die juist inruilen voor een TVV decoder met ingebouwde kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij sprak daar van SAB,  Dan zou hij toch met een CI module verder kunnen en die zender zien ( jupiler pro league)

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...