Ga naar inhoud


TV Vlaanderen -decoder


klakke007

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nee, omdat het geen satelliet programma is.

 

Het is een van de internet zenders welke alleen met de interactieve TVV ontvanger of een app te zien is.

 

Dit dus:

 

* Eleven 3, Eleven Pro League 2 en Eleven Pro League 3 zijn enkel beschikbaar via de TV VLAANDEREN app of via een interactieve decoder die verbonden is met het internet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry ceesv maar ik zit momenteel te  kijken via sat naar zender nr.30 = Jupiler pro league

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wimo01:Op 30 is een sat kanaal....ELEVEN Pro League 1NL         2en 3 enkel over internet en 1 ook natuurlijk! 

 

PS: met mijn gewone TVV kaart werkt Pro League 1NL ook niet op 30 in een CI module van TVV  en moet die casten vanuit mijn smartphone?

aangepast door oble
Link naar reactie
Delen op andere sites

De keuze is simpelweg:

 

Losse kaart zonder de IPTV zender mogelijkheid

M7-MZ201 Hybride box mét IPTV zender mogelijkheid.

 

T

De keuze is simpelweg:

 

Losse kaart zonder de IPTV zender mogelijkheid

M7-MZ201 Hybride box mét IPTV zender mogelijkheid.

 

T

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@oble,

Je moet dat niet tegen mij zeggen, dat weet ik en al vermeld hier .

En ik kijk met een losse kaart in een CI Module . Mijn kaart is hier al vermeld in een vorig bericht. Met dit zie ik zender nr. 30 van TVV. Daarvoor niet.

M7  CI-module versie 3.5

  • Bedankt 1

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kan wel kloppen, het gaat dan om deze zender

30 ELEVEN Pro League 1 NL 23,5 12129 V29900 2/3

 

Maar in dit onderwerp gaat het om deze zender, die niet op satelliet wordt uitgezonden.

 

32 ELEVEN Pro League 3 NL 00,00H0

 

 

Verder geeft TV Vlaanderen het volgende aan in hun zenderlijst.

 

* Eleven 3, Eleven Pro League 2 en Eleven Pro League 3 zijn enkel beschikbaar via de TV VLAANDEREN app of via een interactieve decoder die verbonden is met het internet.

 

Ik heb dat al een aantal keren gepost, maar het wordt niet begrepen door sommige lezers.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nog even terug naar de openingspost waar TVV duidelijk aangeeft waarom je die zender alleen via hun hybride box kunt zien.

Op 6-11-2020 om 18:35, klakke007 zei:

Geachten,

ik heb een abonnement basic,normaal zou ik 3 eleven sports moeten hebben ,maar ik heb er maar 2,

de jupilair pro liga kan ik niet ontvangen ondanks een heel goed schotel signaal,wat zou de reden hiervan kunnen zijn,ik krijg de melding van een gecodeerd signaal ondanks ik betaal voor basic,deze melding heb ik ook naar TV Vlaanderen gestuurd en kreeg een antwoord met deze melding

"... Goede middag. Wat is het merk van jouw decoder?

Eleven Pro League 1 kan je ontvangen via satelliet op post 30 als je een decoder hebt van TVVLAANDEREN.

 

Eleven Pro League 2 en 3 werken enkel via onze interactieve decoders die verbonden zijn met het internet of je kan gebruik maken van onze app."

 

De decoder die ik heb ie destijds aangekocht in een winkel van TV Vlaanderen,op de decoder staat het volgende is SAB, Titan ||| Combo HD,nu vraag ik mij af of ik geen goeOde decoder heb,ik werk nog steeds met een kaart voor inde decoder te steken. Op de camping in Nederland heb ik ook TV Vlaanderen en daar heb ik wel de 3 eleven sports ondanks ik daar geen internet heb.Dus ik zie de bomen niet meer in het bos.

mvg.Roger

 

 

Net als bij Canaldigitaal zijn er zenders in het aanbod welke niet via satelliet te ontvangen zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ceesv,

Dit staat in de openingspost van TS.

Geachten,

ik heb een abonnement basic,normaal zou ik 3 eleven sports moeten hebben ,maar ik heb er maar 2,

de jupilair pro liga kan ik niet ontvangen ondanks een heel goed schotel signaal,wat zou de reden hiervan kunnen

 

TS. ziet dus 2 zenders nl. nr 76 + 78 en dat klopt.

Maar hij ziet niet zender nr 30 (de jupilair pro liga )

Op de camping in Nederland heb ik ook TV Vlaanderen en daar heb ik wel de 3 eleven sports ondanks ik daar geen internet heb.Dus ik zie de bomen niet meer in het bos.

En wat TS hiermee bedoelt weet ik niet. Want met zijn losse kaart werkt het niet.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2020 om 18:45, klakke007 zei:

Het is dat,dat ik niet begrijp,op de camping in Groede heb ik geen internet,dus ik ga hier eens proberen een internet aansluiting te maken met de decoder en eens zien of het werkt,

mvg.Roger

En dan nog iets, je moet geen internet aansluiting maken met de decoder maar gewoon Live  TV op je laptop of comp. installeren.

En natuurlijk activeren bij je abo.

 

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus TVV heeft een verkeerde waarschuwing in hun zenderlijst staan?

Het komt wel overeen met de ervaring van ts, namelijk dat hij de zenders waar geen transponder informatie bij staat inderdaad niet kan ontvangen.

En komt overeen met het antwoord van de helpdesk.

 

Ik zet de aanwijzing er nog maar een bij, die TVV geeft op al hun uitingen over de voetbal zenders.

 

* Eleven 3, Eleven Pro League 2 en Eleven Pro League 3 zijn enkel beschikbaar via de TV VLAANDEREN app of via een interactieve decoder die verbonden is met het internet.

 

De wedstrijden die TS wil zien, jupilair pro liga, worden (meestal) via een van de interactieve internet zenders uitgezonden, Eleven Pro League 3, niet via een van de satelliet zenders.

 

 

Of heb jij de transponder gegevens van Eleven Pro League 3?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of heb jij de transponder gegevens van Eleven Pro League 3?

Dit is een zender alleen via internet te bekijken .

45 minuten geleden, ceesv zei:

De wedstrijden die TS wil zien, jupilair pro liga, worden (meestal) via een van de interactieve internet zenders uitgezonden, Eleven Pro League 3, niet via een van de satelliet zenders.

Deze is via sat + internet te zien. Sat = nr. 30 en live tv =Eleven1 ( momenteel Jupiler pro league Antwerp - Standard)

 

ELEVEN Pro League 1 NL op pos.30 Sat. = Jupiler Pro League

aangepast door Wimo01
Bijvoeging tekst

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ja ceesv, als al die zenders Eleven Pro en Eleven 1 + 2 + 3 noemen moet je eerst zulke zender openen om te weten wat het is.

Via live Tv heb je Eleven 1 + 2 + 3 en dan verderop Eleven 1 + 2 + 3 nogmaals maar weer met iets anders van sport.

Begrijpen wie begrijpen kan zeggen wij.

 

Maar zou TS niet verder kunnen met CI module in zijn SAB? weet niet he.

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wim, verklaar eens hoe je met een SAB satelliet ontvanger een zender wilt ontvangen welke niet via satelliet wordt uitgezonden?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp eigenlijk de moeilijkheid niet. 

 

De zenders Eleven Pro League 1, 2 en 3 zijn alle drie via de app en Live-tv te ontvangen en zenden de Belgische Jupiler League uit.  Van deze drie zenders is alléén Eleven Pro League 1 HD ook beschikbaar via sat.  Je hebt beeld vanaf Basic.

 

De zenders Eleven 1, 2 en 3 zijn ook alle drie via de app en Live-te te ontvangen en zenden voetbal uit La Liga, Bundesliga, Serie A en MLS uit, voornamelijk op Eleven 1 en als er overlappingen zijn ook op Eleven 2 en 3.  Op Eleven 2 wordt - als er geen voetbal wordt uitgezonden - voornamelijk basketbal uitgezonden en meer bepaald de NBA.  Op Eleven 3 wordt - als er geen voetbal wordt uitgezonden - veelal gevechtssporten zoals de UFC getoond.  Eleven 1 en Eleven 2 zijn ook beschikbaar via sat (in SD).  Je hebt beeld vanaf Basic.

 

Dus samengevat:

 

via sat alléén Eleven Pro League 1 HD evenals Eleven 1 en Eleven 2. 

via de app en Live-tv alle Eleven zenders (6 in totaal)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachten,

Stand van zaken,ik ben vandaag om mijn decoder naar de camping geweest in Groede,thuis heb ik alles aangesloten (+ internetkabel)Ik ontvang nu jupilair pro liga en de andere eleven sport zenders zonder problemen.De ontvanger is van het pakket dat ik toen in de tijd gekocht heb,het is de SAT801 met nog een vermelding M7,ik gebruik inderdaad de smartcard zoals hierboven wordt gevraagd.Dus moet ik nu op zoek naar een SAT801 waar ik mijn smartcard kan inpluggen,ik weet niet of die nog te koop is,ga wel even zoeken op de verschillende 2de hands sites.

Alvast bedankt voor jullie adviezen.

IMG_20201108_165953_resized_20201108_050053777.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...