Ga naar inhoud


TV Vlaanderen -decoder


klakke007

Aanbevolen berichten

Geachten,

ik heb een abonnement basic,normaal zou ik 3 eleven sports moeten hebben ,maar ik heb er maar 2,de jupilair pro liga kan ik niet ontvangen ondanks een heel goed schotel signaal,wat zou de reden hiervan kunnen zijn,ik krijg de melding van een gecodeerd signaal ondanks ik betaal voor basic,deze melding heb ik ook naar TV Vlaanderen gestuurd en kreeg een antwoord met deze melding

"... Goede middag. Wat is het merk van jouw decoder? Eleven Pro League 1 kan je ontvangen via satelliet op post 30 als je een decoder hebt van TVVLAANDEREN. Eleven Pro League 2 en 3 werken enkel via onze interactieve decoders die verbonden zijn met het internet of je kan gebruik maken van onze app."De decoder die ik heb ie destijds aangekocht in een winkel van TV Vlaanderen,op de decoder staat het volgende is SAB, Titan ||| Combo HD,nu vraag ik mij af of ik geen goeOde decoder heb,ik werk nog steeds met een kaart voor inde decoder te steken. Op de camping in Nederland heb ik ook TV Vlaanderen en daar heb ik wel de 3 eleven sports ondanks ik daar geen internet heb.Dus ik zie de bomen niet meer in het bos.

mvg.Roger

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Is dat geen internet zender, welke niet via satelliet wordt uitgezonden?

Indien dat het geval is, kan je die alleen met een gecertificeerde ontvanger zien, aangesloten op het internet.

 

Ah, gevonden op de TVV site

* Eleven 3, Eleven Pro League 2 en Eleven Pro League 3 zijn enkel beschikbaar via de TV VLAANDEREN app of via een interactieve decoder die verbonden is met het internet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, dat zal niet werken, zie de site van TVV

 

Heb je een decoder van het type MZ-101 of MP-201?

Connecteer je toestel met het internet en ontvang ook de interactieve zenders (POS0,0) van je zenderpakket

 

TVV zenderlijst

 

Je kan wel de TVV app installeren op een tablet of computer en op die manier die zenders via internet bekijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan kan je die zenders dus niet ontvangen, zoals je zelf al hebt vastgesteld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat kan je doen, maar de ontbrekende zenders kan je alleen zien met een interactieve canaldigitaal /TVV ontvanger van het type MZ-101 of MP-201

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Lees mijn berichten hierboven nog eens na inclusief de link naar de TVV zenderlijst.

 

Daarin staat duidelijk vermeld, dat je een TVV ontvanger moet gebruiken, de MZ-101 of MP-201.

Alleen die ontvangers, aangesloten op de schotel en op internet, maken het mogelijk de internet zenders te bekijken.

 

Alternatief is de TVV app installeren op je telefoon, tablet of computer en op die manier naar die zenders te kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, je kan niet je oude smartcard gebruiken, die kaart wordt afgeschakeld.

De TVV ontvanger heeft een  ingebouwde kaart.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De ontvanger wordt met je abonnement geactiveerd.

 

Ik zou wanneer ik jou was de recensies voor die ontvanger doorlezen, voordat je een besluit neemt....

..

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...