Ga naar inhoud


opnames zwart bepaalde zenders


linuxcobra

Aanbevolen berichten

Tonski,

Sorry voor het "gezeik",...ik heb niet alles afgelezen om te zien wie er nog over kloeg, was een opmerking omdat het me meteen opviel. Ik ben uiteraard terug naar 6.2 gegaan.

 

A iedereen,...

Opnameprobleem lijkt op eerste zicht na teruggaan naar 6.2 opgelost, echter is nu een nieuw probleem opgedoken die vroeger op 6.2 zich niet stelde,....de VU+Turbo dvb tuner (usb) wordt niet meer gezien.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Je kan VTi overwegen, dat lost al je problemen met je VU+ op.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, linuxcobra zei:

Tot nu nog nooit iets anders dan openpli gehad, ben er anders altijd tevreden over geweest. Mss moet ik even informeren naar VTI en mss even proberen. Ik ga ervan uit dat ik

dan ook via oscam mijn tweede toestel kan laten de kaart gebruiken ?  (combinatie Solo en solo 2 met kaart tvv)

Een 100% bugvrije firmware bestaat niet. VTi kent net als OpenPli ook bugs (al zijn die veel minder). Is ook logisch want ze ondersteunen uitsluitend VU+.

 

Zo ziet de optie Signaal Zoeken maar 16 van de 18 tuners om een huidig voorbeeld te noemen.

 

Uiteraard werkt OScam en thuisdeling daar ook prima op. Het is immers óók een Enigma2 ontvanger..

 

Persoonlijk vind ik de Skins van OpenPli mooier dan die van VTi m.n. de grafische EPG. Ook is VU+ meer gericht op de Duitstalige regio terwijl OpenPli meer Nederlandstalig gericht is met b.v. een CDS/TVV OScam instelling standaard.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar voor VTi is er een oscam butler die voor vele bekende kaarten alles inricht.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Sorry voor langere tussentijd ivm reactie, beetje te druk gehad om mij er nog mee bezig te houden. Opnames lijken uit zichzelf goedgekomen alleen krijg ik niet meer de melding bij inplannen van opnames als er een tuner vrij is of niet (en / of overlappend gepland). De DVB-Tuner krijg ik niet meer aan de praat (externe via usb). Werkte perfect tot na het proberen van

die update naar pli 7.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er ee, mogelijkheid om een volledige backup te maken van mijn toestel incl. alle settings. Ik zou een paar andere images willen proberen om te zien of hetzelfde probleem zich stelt maar zou ook gewoon terug willen kunnen zonder alles te moeten opnieuw uitvogelen. Een backup op usb bijvoorbeeld die exact alles van mijn toestel opslaat en ik gewoon terug erin kan flashen zelfs met een andere image op het toestel.

 

Dank u

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...