Ga naar inhoud


Mutant HD2400


maja

Aanbevolen berichten


Ik stel je een vraag of je de prijs wel goed hebt het is een oud model ontvanger (introductie volgens mij in 2014) als je iets wilt verkopen nogal vreemd om zo te reageren vindt je zelf ook niet? Ik geef je alleen maar aan dat een modernere (lees snellere  UHD ontvanger van nota bene hetzelfde merk) nieuw uit de doos incl. garantie aanzienlijk lager is geprijsd. Onderbouw dan jouw vraagprijs! dat lijkt me een beter antwoord.

aangepast door ton68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet weten waarom ik mij moet verantwoorden. UHD 60 kun je niet vergelijken met de HD 2400. Aanschaffingsprijs van de HD 2400 was ook veel hoger. Je kunt beter bieden  op het apparaat dan als je ermee bemoeien wat ik voor het apparaat vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kun je de aanschafprijs niet als referentie gebruiken. Als er iets snel devalueert is het wel consumentenelektronica. Mijn DM8000 kostte €1100, daar vang je nu max €150 voor. Inmiddels veel snellere SoC's, UHD en meer geheugen... Een 2K box willen de meesten al niet meer hebben .. Dat is de strekking van het verhaal..

  • Like 2

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wilt mij toch niet zeggen dat je een UHD 60 vergelijken kunt met een Mutant HD 2400 . Als je kabel en satelliet hebt kun je bijv. met de UHD60 niets doen.

Ik ga mij niet bemoeien met iemand die iets verkoopt. En er zelf geen belangstelling voor hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, daar geef ik je gelijk in. Je moet gaan vergelijken met ontvangers uit die tijd met gelijke hardware.. Bijvoorbeeld de DM8000, of 7020HD. Uiteraard mag je zelf bepalen wat je ervoor vraagt. Het is immers "wat de gek ervoor geeft". 

 

Op één persoonlijke noot: Als ik €150 zou willen uitgeven, dan liever erbij leggen voor iets nieuws met garantie..

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 18-12-2020 om 09:58, Mimisiku zei:

Helaas kun je de aanschafprijs niet als referentie gebruiken. Als er iets snel devalueert is het wel consumentenelektronica. Mijn DM8000 kostte €1100, daar vang je nu max €150 voor. Inmiddels veel snellere SoC's, UHD en meer geheugen... Een 2K box willen de meesten al niet meer hebben .. Dat is de strekking van het verhaal..

maar de dreambox 8000 loopt nog steeds lekker 

hier althans 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijne deed het tot op moment van de VUT ook nog 100%. Maar ja, geen 4K, geen FBC. Dus een andere bak..

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet je hier inderdaad in gelijk geven.

Jij hebt een box in de aanbieding voor een bepaalde prijs en daarmee PUNT UIT..

 

Of die prijs nu iemand wel of niet aanstaat of dat die marktconform is boeit toch niet, dat is aan de TS om dat te beoordelen en niet aan de forumleden maar dat is mijn persoonlijke mening.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...