Ga naar inhoud


Radiozenders 16 oost met lage sr


Aanbevolen berichten


12 minuten geleden, Zilverhippie zei:

Maar wel kicken als je er toch in slaagt om ze te ontvangen.

En dat is nu net de bedoeling  om iets te kunnen ontvangen wat er eigenlijk niet voor bedoeld is.

 

  • Like 2

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik krijg van deze zenders op 16  oost geen kick, eerder rillingen! In de tijd dat het voor kabelnetten aanvoer werd gebruikt, wat een drama. Ontvangers die naar de andere zender liepen, weinig regenmarge. Herinner mij nog dat ineens alle ontvangers stonden te klapperen in het headend Amersfoort blijkbaar door dikke wolken...

 

Of in de auto hoorde je via een etherzender ineens het bekende knikker in blik geluid dat die ontvangers gaven. De satelliet die uit zijn positie  was gedrift maakte het verhaal echt af lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb momenteel geen satellietschotel, maar de radio zenders met lage SR kon ik ontvangen op mijn dm920 met Si2166D tuner (Triax 110 schotel + IBU lnb)
Bij tunerinstellingen had ik SCPC (Single channel per carrier) ingeschakeld.

 

BNR Nieuwsradio met SR 176 kon ik toen na wat finetunen ook ontvangen. (staat nog in mijn zenderlijst onder de naam BNR_AMS)
16.0°E, 11070 H 176, FEC:Auto, DVB-S / QPSK

 

Ik had toen ook een topic gestart over lage Symbol Rates

 

 

SCPC.jpg.2e5cb4e613d56eecb7db310fbee77e85.jpg

 

BNR.jpg.0838f732a67dba2a1d8831c36881d33a.jpg

 

 

 

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...