Ga naar inhoud

programa gids


yarkan
 Delen
Volgers 0

Aanbevolen berichten

  • Aspirant leden
  •  
  • 1 bericht

Hello bij  tv vlaanderen hebben ze een storing met klanten(ik dus)die met de smardkaart 130 beginnen (ik dus)is bij mij zo al een dikke 14 dagen gaande als ik de programagids open dat er vele zenders melding doen Informatie niet beschikbaar en dit vooral bij de zenders van vtm.Bij tvv zeggen ze we zullen dit oplossen!!! Zijn er hier mensen die dit probleem ook hebben? grt alain

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welke ontvanger gebruik je?

Zijn de zenders zichtbaar?

Volgens ik het begrijp is het bij u enkel de EPG die niet fatsoenlijk werkt?

 

bij mij werkt alles normaal.

 

mvg

dreambox8000 ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2

Link naar bericht
Delen op andere sites

De  ontvanger dsr 8141 en de dsr 8121 ,ik klik menu, dan ok,dan verschijnen links alle zenders en rechts bij bijna alle zenders INFORMATIE NIET BESCHIKBAAR(je ziet niet wat er wordt uitgezonden)zeer verveelend voor te kijken maar zeker voor op te nemen.

Ik woon in hamme ,mischien volgens regio of enkel voor de gene met opneem ontvanger

Alhoewel mijne gebeur heeft ok tvv (niet opnemen)en daar werkt ook alles normaal.

Heb alveel geprobeerd.

grt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb dit probleem ook: geen EPG voor de zenders VTM, VTM2, VTM3, VTM4, Zes en Caz2. Ergens einde vorig jaar is dat verdwenen. Zéér onhandig...
Ik had dit eerder al gedurende ± een jaar op de (toen nog) zender Vitaya en Caz2.

TVV geeft mij als oplossing een nieuwe decoder aan te schaffen, maar dat is niet de oplossing. Ik heb momenteel 2 decoders DSR8141 en bij beide is het probleem.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mij  hebben ze niets aangeboden,afwachen tot we hier het probleem hebben gevonden was hun uitleg,dus ik denk dat het niet aan de decorder ligt.

Ik heb al meerdere zenders die  het ook al melden(geen informatie beschikbaar)

Van waar ben u?

Grt

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Moderators

Soms is de data op je opslag medium corrupt, iets wat dan zichzelf oplost wanneer er nieuwe EPG informatie aangeleverd wordt.

Bij open ontvangers kan je het epg file wissen, bij deze ontvangers helpt misschien een fabrieks reset, indien die optie aanwezig is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Moderators

EPG informatie zit in de stream, en wordt geleverd door de tv stations.

 

Je ontvanger leest de stream en slaat de informatie op in het geheugen.

Wanneer in het geheugen er informatie staat voor bijvoorbeeld woensdag, zal de ontvanger geen informatie voor woensdag inlezen.

Wanneer er een keer foute informatie verstuurd geweest is, wordt die niet overschreven door later gestuurde informatie voor die periode.

 

Er is een kans, dat in een periode van 2 weken de informatie weer correct is.

 

Bij "open" ontvangers komt dit ook wel eens voor, maar daar kan je het zelf repareren door de bestaande informatie te wissen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Raar maar waar,ik kan terug de EPG laden ,nog niet alle zenders maar toch al een deel ervan,hopelijk volg de rest,afwachten...

Ben toch al tevreden met dit gedeelte hou jullie op de hoogte.

Alvast bedankt voor de reactie's

Grt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 12-1-2021 om 16:40, yarkan zei:

Mij  hebben ze niets aangeboden,afwachen tot we hier het probleem hebben gevonden was hun uitleg,dus ik denk dat het niet aan de decorder ligt.

Ik heb al meerdere zenders die  het ook al melden(geen informatie beschikbaar)

Van waar ben u?

Grt

Herselt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Moderators

Mooi, dan zullen ondertussen de foutieve informatie bestanden overschreven zijn

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
 Delen
  • Wie is er online   0 leden

    Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

  • Gerelateerde inhoud

    • Door Michel
      Hier graag uitsluitend problemen op het nieuwe forum melden!
    • Door Higuain
      Hallo,

      Ik ben nieuw op deze site en ook op dergelijke fora. Ik heb ook echt 0,0 verstand van satelietten enz. Om ter zaken ten komen: Ik heb in december 2013 een Dreambox DM800HD gekocht en het werkte prima tot afgelopen zomer. Opeens kreeg ik bij zowat alle zenders "tune failed" en ik weet niet wat ik er nou mee moet. Het moet vast iets zijn wat ik kan reparen want om een repareur te regelen is denk ik niet nodig.

      Dus mijn vraag is: Hoe kan ik mijn zenders terug krijgen als ze in de lijst zwart zijn en als je er op drukt er "tune failed" komt te staan? Het zou werkelijk fantastisch zijn als het in stappen kon worden uitgelegd aangezien zoals ik al zei ik er de ballen van snap grof gezegd.

      Mvg, Higuain!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.