Ga naar inhoud


Ik dacht dat Google alles wist?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op 29-1-2021 om 18:47, D.Quijote zei:

Ik kreeg een grote banner van Sigfrid Kaag

 

Wie is dat?

 

Ik kreeg gisteren voor het eerst reclame voor een online site waar je Nederlandse producten kan kopen. Stroopwafels, drop en dat soort dingen. Gelijk gekeken of ze bitterballen hadden maar jammer dan. 

Bij mij zat Google er niet ver naast. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


11 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Wie is dat?

 

Ik kreeg gisteren voor het eerst reclame voor een online site waar je Nederlandse producten kan kopen. Stroopwafels, drop en dat soort dingen. Gelijk gekeken of ze bitterballen hadden maar jammer dan. 

Bij mij zat Google er niet ver naast. 

Je kunt toch ook in google intikken "bitterballen online bestellen" en als dat geen resultaat geeft buitenland erachter tikken. Zat winkels die het doen maar of ze het helemaal naar jou kunnen versturen?

 

Vandaag heb ik Spaanse reclame voor de installatie van zonne panelen, daar heb ik ook helemaal niets mee :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat met die bitterballen was een grapje. Je kunt in Dubai in enkele restaurants gewoon bitterballen bestellen.

Ze smaken net zo goed als de beste in Nederland.

En er is ook een Nederlands restaurant met winkeltje voor Nederlandse spullen in het Dubai Investment Park en restaurants waar je pannekoeken kan krijgen. Ik zal geen heimwee krijgen. 😂

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Dat met die bitterballen was een grapje. Je kunt in Dubai in enkele restaurants gewoon bitterballen bestellen.

Ze smaken net zo goed als de beste in Nederland.

En er is ook een Nederlands restaurant met winkeltje voor Nederlandse spullen in het Dubai Investment Park en restaurants waar je pannekoeken kan krijgen. Ik zal geen heimwee krijgen. 😂

Ah ok duidelijk, hier ook diverse buurtsupers en een heuze buitenlandse supermarkt die de meeste produkten verkoopt uit Nederland, Duitsland, Noorwegen en Zweden. Ik heb dan ook altijd wel een doos 40x85gr Frikandellen in de vriezer liggen. Alhoewel in Spanje onder de Spanjaarden zelf de Frikandel aan het opkomen is zo ken ik nu al 2 eetcafe´s in mijn dorp die Frikandellen verkopen.

 

Hier een foto van 1 van de 2,  binnen het vreetbord :)

 

IMG-20200926-WA0001.thumb.jpg.db7d28d582455864c091a4926ad43c45.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...