Ga naar inhoud


Ik dacht dat Google alles wist?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik dacht dat Google heel veel gegevens van je op sloeg al die keren dat je op Google komt zodat ze o.a. gepersonaliseerde reclames kunnen plaatsen.

Wat moet ik dan met shirts voor jonge meiden die hier steeds op het sat4all-forum opduiken? Weten ze dan niet dat ik een man ben die al lang gepensioneerd is en niet van deze shirts zal kopen. Betalen daar de firma's grof voor aan Google die gepersonaliseerde reclame aan de man proberen te brengen?

 

kleding1.jpg

 

kleding2.jpg

 

kleding3.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is waar je op goegelt.  Vrouwen.., vrouwenondergoed..., Kaag...

Los van dat je naam in een richting kan leiden...

Dat bovenste shirt is trouwens best wat voor Penthe en mij, hoewel ik het 2e eerder zal kopen.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Het is waar je op goegelt.  Vrouwen.., vrouwenondergoed..., Kaag...

 

Ik heb nog nooit op shirts gegoogled, dat interesseert me helemaal niets, maar ja, zo krijg ik ook weken lang reclame voor professionele fotoapparatuur waar ik ook nog nooit op gegoogled heb.

Waarom krijg ik dan geen reclame over satellietontvangst apparatuur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien omdat die Google niet betalen om hun advertenties te tonen?

 

Maar gewoon een add blocker gebruiker ben je meteen van die onzin af, simpel 1 keer in de zoveel tijd hem uit zetten voor deze site, links en rechts van alles aanklikken en daarna direct weer aanzetten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, gerrit B zei:

Misschien omdat die Google niet betalen om hun advertenties te tonen?

 

Maar gewoon een add blocker gebruiker ben je meteen van die onzin af, simpel 1 keer in de zoveel tijd hem uit zetten voor deze site, links en rechts van alles aanklikken en daarna direct weer aanzetten.

Op sat4all gebruiken we bewust geen adblocker om de site te helpen daarom zien we die reclames dus. Ik vind het geen probleem. En af en toe je blocker uitzetten en wat rond klikken helpt niet want ook daar gaat Google blocken. Als ik achterelkaar op een Google ad druk wordt de telling na een aantal malen stop gezet en doen mijn klikjes dus niets meer. Dus help je sat4all meer de adblocker uit te laten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, Penthe zei:

Google kijkt naar een IP range, en daar krijgt dan iedereen zelfde reclame voorgeschoteld, ik ziet ook de meest uiteenlopende reckame hier en dus ook van vrouwen ondergoed bijv.

 

Hehehe...😋

Kan ik wel een grapje over maken 😁

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Penthe zei:

Op sat4all gebruiken we bewust geen adblocker om de site te helpen daarom zien we die reclames dus. Ik vind het geen probleem.

 

Juist, natuurlijk gebruik ik een adblocker maar voor Sat4all heb ik die uitgezet om de site daarmee te steunen.

 

Nu weer reclame van Festo pneumatiek. Ik weet echt niet wat ik daar mee moet maar ja Festo betaald wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Penthe zei:

Ik doet diverse zoekakties per dag op Google, maar wat ik hier aan reclames ziet heeft daar totaal niets mee te maken ze lijken wel random te verschijnen. Vandaag weer de gehele dag schoenen :)

 

Ik kreeg vloerkleden jammer dat deze advertisments bijna de helft van het scherm innemen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...